16 C
Rīga
otrdien, 30 aprīlis, 2024

Noskaidroti Latvijas iedzīvotāju sejas kopšanas paradumi

 

Foto_Krisjanis_Eihmanis_Artistry_Hydra-V_03_Una_Gavare (1)

Tikai 1/3 aptaujāto Latvijas iedzīvotāju regulāri kopj sejas ādu – ik dienas no rīta un

vakarā, liecina š.g. augustā Amway veiktais pētījums. Sievietes sejas kopšanai

pievērš ievērojami lielāku uzmanību: regulāri ādu kopj puse sieviešu,

salīdzinājumam – tikai 12% vīriešu.

Lielākā daļa (77%) norāda, ka biežākais ikdienas kopšanas rituāls ir sejas nomazgāšana

ar ūdeni. Otrajā vietā ir mitrināšana ar krēmu (53%). Runājot par dzimuma

atšķirībām, 76% no visām aptaujātajām sievietēm mitrina sejas ādu ar krēmu, savukārt no

visiem aptaujātajiem vīriešiem to dara tikai 28%.

 

Interesanti, ka gados jaunām (18-30 gadi) sievietēm sejas mitrināšana ar krēmu ir daudz

izplatītāka (70%) nekā cita vecuma cilvēkiem. Vēl nozīmīgāka par mitrināšanu ar krēmu

jaunietēm šķiet kosmētikas noņemšana 78%. Šajā vecumā sievietes arī biežāk izmanto

skrubi (48%) un seju tīra ar pieniņu vai losjonu (50%).

Foto_Krisjanis_Eihmanis_Artistry_Hydra-V_11

“Latvijas iedzīvotāju populārākais sejas kopšanas rituāls – nomazgāšana ar ūdeni –

diemžēl ādu vairāk sausina, nevis mitrina. Ūdens mitrina, ja tiek izmantots pareizi un kopā

ar citām atbilstošām vielām. Mitrinošie sejas kopšanas līdzekļi, no kuriem kā piemēru var

minēt Artistry Hydra-V kosmētikas līniju, ir veidoti, lai ilgstoši saglabātu ādu svaigu un

mitrinātu. Artistry Hydra-V satur Norvēģijas fjordu ūdeni, kas dziļi mitrina ādas virsmas

šūnas, savukārt uzturvielām bagātie Himalaju rozā iežu minerāli kopj ādu, uzlabojot ūdens

transportēšanu un saglabāšanu. Papildus barojošais Havaju acai ekstrakts patur ūdeni

ilgākai mitrināšanai un rada spēcīgu ādas mitruma barjeru,” saka Andžejs Savickis

(Andrzej Sawicki), Artistry pārstāvis. “Jaunieši vairāk interesējas un rūpējas par pareizu

sejas kopšanu un mitrināšanu. Tas liecina, ka aug jauna paaudze, kurai ir vairāk zināšanu

un informācijas par pareizu sejas kopšanu – laikus rūpējoties par sejas ādu, ir daudz

mazāk problēmu brieduma gados. Viņi izvēlas sejas kopšanu ar krēmu – vienu no

ērtākajiem, efektīvākajiem un finansiāli izdevīgākajiem ādas mitrināšanas veidiem.”

Foto_Krisjanis_Eihmanis_Artistry_Hydra-V_02

“Ikdienas sejas kopšanas minimums ir attīrīšana un mitrināšana vai barošana. Mazgājot

tikai ar ūdeni, āda netiek attīrīta un tās stāvoklis var pasliktināties,” stāsta “Veselības

centra 4” un skaistuma klīnikas “4. dimensija” dermatoloģe Lauma Valeine. “Papildus

ādas kopšanai ļoti liela nozīme ir arī uzturam, ar ko uzņemam visas ādai vitāli svarīgās

vielas. Cilvēkam nepieciešamais ūdens daudzums ir individuāls atkarībā no ķermeņa

masas, garuma, fiziskajām aktivitātēm un ārējās vides apstākļiem. Tomēr vidēji

pieaugušajam tīrā veidā būtu nepieciešami 1,5-2l ūdens diennaktī. Sejas ādas mitrināšana

ir vienlīdz svarīga abu dzimumu un visa vecuma cilvēkiem.”

 

Teju katrs ceturtais vīrietis (23%) nespēj nosaukt savu sejas ādas tipu. Salīdzinājumam –

to nespēj vien 5% sieviešu. Tas varētu liecināt, ka vīrieši nav tik labi informēti par ādas

tipiem kā sievietes un nezināšanas gadījumā uzskata, ka viņiem ir normāla āda (33%).

 

Par pētījumu

Amway Artistry Hydra-V un Omnicom Media Group pētījums veikts š.g. augustā, aptaujājot 794 interneta

iedzīvotājus vecumā no 15 līdz 74 gadiem.

Par ARTISTRY HYDRA-V™

Iedvesmojoties no akvaporīnu atklāšanas, par ko savulaik piešķirta Nobela prēmija, Amway izmantojis šo

lielo atklājumu ādas kopšanas zinātnē un izveidojis ARTISTRY™ zīmola produktu – kolekciju ARTISTRY

Hydra-V™, kas nodrošina ādas kopšanu augstākā līmenī, to dziļi mitrinot. Kolekcijā ir vairākas formulas, kas

ir pielāgotas katram ādas tipam. ARTISTRY HYDRA-V™ kolekcija ir radīta dziļai ādas mitrināšanai, ko tā

sniedz jebkuram ādas tipam. Tā veidota gados jauniem cilvēkiem, kas vēl neuztraucas par novecošanās

pazīmēm, taču tajā pašā laikā interesējas par nopietnu ādas kopšanu.

Par ARTISTRY™

ARTISTRY™ ir viens no pieciem visvairāk pārdotajiem Premium klases ādas kopšanas zīmoliem** pasaulē.

1958. gadā to izveidoja uzņēmēji – vīrs un sieva. Artistry™ piedāvājumā ietilpst progresīvi ādas kopšanas

līdzekļi, kas izstrādāti no patentētām augu sastāvdaļām, izmantojot jaunākās tehnoloģijas. Tie iedarbojas uz

bioloģiskām un apkārtējās vides izraisītām novecošanās pazīmēm gan vīriešiem, gan sievietēm.

Piedāvājumā ir arī klasiskas un sezonālas dekoratīvās kosmētikas kolekcijas sejai, acīm un lūpām. Labākās

formulas radītas pēc globālajiem pētījumiem, ko veic vairāk nekā 900 zinātnieku tīkls un vada zinātnieku un

akadēmisko padomdevēju padome, nodrošinot attīstību un kvalitāti. Komanda darbojas, attīstot un

paplašinot skaistuma robežas.

Par Amway

Amway ir viena no pasaulē lielākajām pārdošanas kompānijām, kas dibināta ASV un tās pārdošanas apjomi

mērāmi 10,8 miljardos ASV dolāru. Pārdotākie zīmoli ir Nutrilite™ vitamīnu, minerālu un diētiskās piedevas,

Artistry™ ādas kopšanas un kosmētiskie līdzekļi un eSpring ūdens apstrādes sistēmas. 2013. gada

pārdošanas rādītāji ierindoja Amway tiešās pārdošanas uzņēmumu topa pirmajā vietā, ko veido Direct

Selling News “Global 100”. Kompānijas jaunumus iespējams uzzināt mājaslapā globalnews.amway.com.

 

4 KOMENTĀRI

TAVS KOMENTĀRS

Please enter your comment!
Please enter your name here

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.