Covid-19 pandēmijas izraisītā ekonomikas lejupslīde ir ietekmējusi daudzas nozares, tostarp arī ēdināšanas un viesmīlības sektoru, liekot vairākiem spēlētājiem apturēt savu uzņēmumu darbību. Coca-Cola jaunajā kampaņā “Atver kā nekad agrāk” galvenā uzmanība vērsta krīzes laikā gūto mācību novērtēšanai, vienlaikus sniedzot atbalstu Latvijā iemīļotām viesnīcām, restorāniem un kafejnīcām, kas skartas vissmagāk.
Coca-Cola Latvijā uz laiku apturēja visas plānotās mārketinga aktivitātes, novirzot līdzekļus kopienām un atbalstot savus visvairāk skartos mazumtirdzniecības partnerus. Tagad uzņēmums atgriežas ar jaunu kampaņu, kas sākas ar apbalvotā rakstnieka George The Poet deklarāciju īpaši Coca-Cola, atzīmējot kultūras un sociālo pārmaiņu laiku.
Coca-Cola komunikācijas vadītāja Baltijā Nele Normaka (Nele Normak) stāsta, ka kampaņas mērķis ir palīdzēt vietējai HoReCa nozarei atsākt darbību pēc krīzes. “Kampaņas galvenais mērķis ir atbalstīt vietējās viesnīcas, kafejnīcas un restorānus, no kuriem daudzi pēc ļoti grūta laika atkal ir vēruši savas durvis sabiedrībai. Lai arī daudziem viesmīlības uzņēmumiem šis laiks ir bijis izaicinājumiem pilns, tie steidz rast iespējas kā turpināt darbību, lai arī turpmāk iepriecinātu savus apmeklētājus un viesus,” sacīja Normaka.
Lai gan ēdiena piegādes pakalpojumi ir kļuvuši ļoti populāri, tie parasti ir saistīti ar ievērojamiem izdevumiem pašiem uzņēmumiem, kas rezultātā apgrūtina iestādes atkārtotu atvēršanu. Tādēļ Coca-Cola palīdz HoReCa nozares uzņēmumiem Latvijā atjaunot savu piegādes platformas profilu. Tirgus atbalsta programma ietvers digitālās aktivitātes, lai atgādinātu un aicinātu novērtēt tos brīžus, kurus esam izbaudījuši gan vienatnē, gan kopā ar citiem vietējās kafejnīcās, restorānos un bāros; atbalstu un resursus HoReCa partneriem, sponsorējot reklāmas sociālajos tīklos; kā arī mudinot sabiedrību atbalstīt vietējo tirdzniecību.
Lai sveiktu savus apmeklētājus un kopā nosvinētu biežākas satikšanās prieku, 79 HoReCa pārtikas preču tirdzniecības vietas visā Latvijā 2020. gada 8.-9. augustā izsniegs 54 000 bezmaksas Coca-Cola pudeles. Dzērienu ar jebkuru pirkumu būs iespējams saņemt dažādās viesnīcās, restorānos un kafejnīcās Latvijā.
Pielāgojoties jaunajai sabiedrības realitātei, kampaņa “Atver kā nekad agrāk” vēlas uzsvērt krīzes laikā gūtās pieredzes novērtēšanu, kas palīdz mums dzīvot šajā brīdī – būt atvērtākiem, kā nekad agrāk, un lolot visu, kas mums apkārt. Tās pamatā slēpjas pārliecība, ka mēs visi varam virzīties nevis atpakaļ, bet uz priekšu – uz savu jauno “normālo” un padarīt pasauli citādāku, bet galvenokārt labāku.
Par The Coca-Cola Company
Uzņēmums The Coca-Cola Company (NYSE: KO) ir pasaulē lielākais dzērienu uzņēmums, kas dod iespēju produkta patērētājiem 200 valstīs atspirdzināties ar vairāk nekā 500 gāzētiem un negāzētiem dzērieniem. The Coca-Cola Company uzņēmums ir viens no pasaules vērtīgākajiem un atpazīstamākajiem zīmoliem, kura portfelis iekļauj zīmolus 21 miljardu dolāru vērtībā. 19 no šiem produktiem pieejami ar samazinātu cukura daudzumu vai pilnībā bez tā, ļaujot ierobežot dienā uzņemto cukura daudzumu.