1. Ēd daudz šķiedrvielu – Ēdot šķiedrvielām bagātīgus produktus, tu kontrolēsi ķermeņa svaru. Risku saslimt ar krūts vēzi samazina arī pupu un ogu lietošana uzturā.

2. Guli tumsā – Dodoties gulēt aizver aizkarus, izslēdz telefonu, jo gaisma var traucēt melatonīna (miega hormona) veidošanos. Miegā pavadi vismaz 6 stundas, jo mazāks gulēšanas laiks var palielināt sasli,šanas risku.

3. Nedzer alkoholu – Ja nedēļās laikā patērē daudz, dažādus alkoholiskus dzērienus, tad iespēja saslimt ar krūts vēzi palielinās par 21%. Tādēļ ir ieteicams pieturēties pie konkrēta dzēriena, vai nelietot alkoholu vispār.

4. Vingro pāris reizes nedēļā (pietiks ar 20-30 min) – Vingrojot tu samazini risku saslimt ar krūts vēzi. Ja regulāri vingrosi, tad tas tev palīdzēs kontrolēt estrogēna līmeni ķermenī!

5. Uzturā regulāri lieto barojošo holīnu – Sievietes, kura uzturā regulāri lieto barojošo holīnu, krūts saslimšanas risku samazina par 24% 

Autors: Dieviete.lv

 
0 Komentāru

Komentēt

Dieviete.lv,  noteikumi, ētikas kodekss, [email protected] 2019

+371 66 66 00 22  Valguma iela 31a, Rīga.

or

Log in with your credentials

Forgot your details?