Ja runa ir par svara zaudēšanu, tad ļaudis bieži iztēlojas garus mokošus skrējienus, kas no tevis izsūc visu enerģiju vai garas stundas uz velo trenažiera. Tomēr šajā sakarā tev ir sev jāpavaicā sev, vai tu vēlies gluži vienkārši svērt vieglāk vai arī tu vēlies uzlabot sava ķermena aprises?

Ja tavs mērķis ir izskatīties labāk, tad tīra svara zaudēšana ne vienmēr līdzēs. Šeit talkā nāk kaloriju deficīts un svaru zāles treniņi. Tu varbūt domā, ka, apmeklējot svaru zāli, tu par daudz “satrenēsies”, taču tā nebūt nav. Svaru treniņi sievietes augumam palīdz izskatīties tvirtākam un skaistākam. Baidīties, ka tu varētu satrenēties tikpat daudz, kā lielās kultūrisma sportistes ir gluži tāpat kā mācīties braukt ar auto un baidīties, ka netīšām vari kļūt par Nascar autosacīkšu čempioni. Tāpēc kamēr vien tu patērēsi vairāk kaloriju, nekā uzņem, proti, atradīsies kaloriju deficītā un trenēsies ar svariem, tu būsi uz pareizā ceļa pēc sava ideālā auguma! Kardiovaskulārie treniņi kā skriešana, velobraukšana, peldēšana un soļošana var papildināt tavu sporta rutīnu, lai tu varētu vieglāk iekļauties kaloriju deficītā un “atļauties” ēst vairāk ēdiena. Tomēr kardio treniņi noteikti nav nepieciešami, lai zaudētu svaru un izskatītos labāk.

Autors:Dieviete.lv

 
0 Komentāru

Komentēt

Dieviete.lv,  noteikumi, ētikas kodekss, [email protected] 2019

+371 66 66 00 22  Valguma iela 31a, Rīga.

or

Log in with your credentials

Forgot your details?