1. Viss sākas ar nelielām lietām

Sāc ar saviem ieradumiem. Maini ēšanas paradumus, lieto lielāku ūdens daudzumu  ikdienā, iekļauj sporta aktivitātes. Ir svarīgi, lai ķermens pierastu pie nelielām izmaiņām, pirms tu radikāli pamaini savu dzīvesveidu. Jo straujāk mēģināsi pakļaut ķermeni izmaiņām, jo grūtāk tam būs pierast pie tām.

  1. Atrodi sev piemērotāko aktivitāti

Ja tu centīsies darīt to, kas tev nepatīk, ātri vien tev tas apniks. Ne visiem padodas skriešana vai riteņbraukšana, ir ļoti daudz cilvēku, kas uztur sevi formā, nodarbojoties ar visdažādākajām sporta aktivitātēm: peldēšanu, soļošanu, slēpošanu, vingrošanu utt. Izmēģini pēc iespējas vairāk, un tu sapratīsi, kas tev patīk vislabāk.

  1. Izmanto dažādas aplikācijas

Mūsdienās ir pieejamas aplikācijas, kuras palīdzēs gan ēdienkartes izveidošanai, gan ēdienu pagatavošanai. Tajās ir receptes kā vegāniem, tā arī veģetāriešiem. Aplikācija palīdzēs reizēs, kad pašam pietrūkst iedvesmas, lai izdomātu veselīgas pusdienas vai vakariņas.

  1. Iesaisti draugus un ģimeni

Paradumu mainīšana būs vieglāka, ja tajā iesaistīsi arī kādu tuvinieku. Veselīgu ēdienu gatavošana kopā, došanās uz sporta zāli, motivējoši vārdi- tas viss būs efektīvāks komandas darbā. Pierast pie jaunajiem ieradumiem būs vieglāk, ja kāds tevi visu laiku atbalstīs.

  1. Veic pierakstus

Pierakstu veikšana palīdzēs atcerēties ieplānotos treniņus un nopērkamos produktus. Arī nelielu  ‘uzvaru’ ,piemēram, svara izmaiņas vai kāpņu izmantošana eskalatora vietā, atzīmēšana palīdzēs virzīties uz mērķi. Pierakstī būs pirmais , ko izlasīsi nedēļas beigās, lai novērtētu ieguldīto darbu visas nedēļas garumā.

Autors: Dieviete.lv

 
Ko Tu par to saki?

Komentē

Dieviete.lv,  noteikumi, ētikas kodekss, [email protected] 2018

+371 66 66 00 22  Valguma iela 31a, Rīga.

or

Log in with your credentials

Forgot your details?