6 C
Rīga
ceturtdien, 18 aprīlis, 2024

Princese Diāna jutās tik sāpināta par vīra afēru, ka vairs nekad nespēja uzvilkt zīmola “Chanel” apģērbus un aksesuārus!

 

Prinča Čārlza bijušās sievas princeses Diānas nāve bija viens no traģiskākajiem notikumiem karaliskajā ģimenē. Pāra attiecības bija ļoti smagas, princese Diāna piedzīvoja lielas sāpes, jo vīrs viņu krāpa ar citu sieviete. Diāna šīs afēras dēļ piedzīvoja svara problēmas un dažādas citas psiholoģikas kaites. Kad Lielbritānijas karalienes Elizabetes II dēls pārliecinājās par savām jūtām pret savu tagadējo sievu Kamillu, lēdijas Diānas ciešanas turpinājās. Pēc pāra šķiršanās Diānas dzīve kardināli mainījās un tas atspoguļojās pat uz viņas izvēlēm, kas attiecas uz modes zīmoliem.

Diāna bija īsta modes dāma, ne mazums sieviešu dievināja viņas gaumi un centās Diānai līdzināties. Diāna bija iemīļojusi vairākus modes zīmolus, bet viens no zīmoliem kļuva par viņas ļaunāko murgu. Viņa vairs nekad nespēja uzvilkt “Chanel” apģērbu un aksesuārus.

Austrāliešu dizaineris Džeisons Brandsons, kurš strādāja ar princesi Diānu 1996.gadā, atklāja šo noslēpumu – viņa tik ļoti necieta šo zīmolu! Toreiz Diāna esot kādam svinīgam pasākumam izvēlējusies kleitu no modes nama “Versace” un dizaineris piedāvājis vizuālo tēlu papildināt ar elegantām kurpītēm no “Chanel”, bet viņa kategoriski atteikusies! “Nē, es nevaru valkāt “Chanel”, tas man atgādina par viņu abu vārdu burtiem,” –  (angļu valodā prinča Čārlza vārds ir “Charles”, bet Kamillas – “Camilla” – red.)

Tieši zīmola logotips un nosaukums princesei Diānai visu viņas dzīvi asociējās ar Kamillas un Čārlza savienību! Par abu savienību atgādina ne tikai nosaukums, bet arī “Chanel” zīmola logo. Jāņem vērā, ka šāda Diānas rīcība ir visai cilvēcīga, mums katram ir kas tāds, kas atgādina par ko nepatīkamu…

Autors: Dieviete.lv

 

TAVS KOMENTĀRS

Please enter your comment!
Please enter your name here

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.