Ja katru pirmdienu tavs garastāvoklis sabojājas vien no tā, ka jādodas uz darbu, tu lasi īsto rakstu. Situācijās, kad pirmdienu rītus ienīsti tik stipri, ka nelīdz pat liela krūze baltas kafijas, iespējams, tev noderēs kāds no mūsu ieteikumiem. Izlasi mūsu priekšlikumus, kā sakārtot savu dzīvi birojā tā, lai darba diena tev sagādātu prieku. Pienācis laiks iemīlēt to, ko tu dari!
Visu mūsu ieteikumu pamatā būs ko mainīt vai uzlabot tavas esošās darba dzīves ritmā. Iespējams, izmainot tikai dažas lietas, tu jau jutīsies daudz labāk un pārstāsi domāt par atlūguma iesniegšanu priekšniekam.
Radi mājīgāku vidi
Sāc ar apkārtējās vides maiņu. Bieži vien tieši sakārtots un no putekļiem notīrīts galds palīdz labāk koncentrēties, būt radošākai un kvalitatīvāk veikt darba uzdevumus. Ja tavs birojs iekārtots brīvā gaisotnē, tu vari atļauties mazliet personiskāku darba vietu. Nomaini peles paliktni, piespraud pie sienas vai ziņojuma dēļa kādu foto, kas tevi rosinātu uz jaukām domām. Tā savā darba vietā tu jutīsies ērtāk un tev vairs tik ļoti neriebsies tur atrasties.
Atrodi labāko kolēģi
Ir cilvēki un darba kolektīvi, kuri savā starpā draudzējas ne tikai birojā, bet arī ārpus tā. Kā esam pārliecinājušās, tas ir lielisks veids, kā cīnīties pret rutīnu darba laikā. Ja būsi starp cilvēkiem, ar kuriem tev patiks draudzēties arī brīvajos brīžos, tas kliedēs tavas nelāgās sajūtas attiecībā pret darāmajiem darbiem. Tāpēc atrodi kādu kolēģi, ar kuru gribētu veidot tuvākas attiecības. Kad būsi pēc darba ar viņu papļāpājusi pie kafijas tases, nākamajā dienā, viņu sastopot birojā, tu noteikti priecāsies vairāk.
Ievies kārtību garderobē!
Nenoliedzami, pašos grūtākajos rītos mums ne tikai riebjas iet uz darbu, bet arī nav ko vilkt mugurā. Kura gan nav kavējusi darbu, joprojām dusmīgi grozoties spoguļa priekšā un pārvelkot vienu apģērba komplektu pēc otra. Kā zināms, tādos rītos mēs tāpat izejam no mājas dusmīgas un neapmierinātas. Tāpēc atrisini šo problēmu, pirms tā radusies! Jau laicīgi izveido vairākus apģērbu komplektus, kuri būtu piemēroti tavai ikdienas biroja dzīvei un kuros tu justos ērti un labi. Turi tos gatavībā, lai rītos, kad nepatīk viens, tevi glābtu otrs!
Organizē darbu kārtību
Ja kļūsti neapmierināta no tā, nepadarītie darbi krājas kaudzēm un šķiet, ka ar visu netiec galā, pienācis laiks pārskatīt prioritātes. Sāc ar darbiem, kuru nodošanas termiņš jau iztecējis un atliec malā tos, kas nav tik svarīgi. Tā, tiekot galā kaut ar vienu uzdevumu, tavs darba spars pieaugs un nepadarīto darbu tuneļa galā jau ieraudzīsi gaismu.
Uzstādi jaunus mērķus
Savukārt, ja ikdienā birojā nīksti no bezdarbības un vēlies mainīt darbu tieši garlaicības dēļ, tev jāuzstāda jaunus mērķis. Kļūsti aktīvāka un izsaki savus priekšlikumus par to, ko uzņēmumā varētu uzlabot! Iespējams, lielākā daļa cilvēku negribētu par to pašu samaksu uzņemties papildus pienākumus, taču atceries, ka jebkura pieredze tev nāks tikai par labu. Tāpēc nekautrējies norunāt tikšanos ar priekšniecību, kuras laikā tu varētu izteikt vēlmi uzņemties lielāku atbildību. Kas zina, varbūt pavisam drīz šī saruna vainagosies arī ar algas pielikumu!
Autors: Dieviete.lv