Kā informē biznesa ziņu portāls „Nozare.lv”, vairāk nekā puse jeb 56% no tiem Latvijas iedzīvotājiem, kas veikuši pirkumus ārvalstu internetveikalos, iegādājušies apģērbus un apavus, liecina pētījumu kompānijas “Kantar TNS” globālā pētījuma “Connected Consumer” dati.
Piektdaļa aptaujāto ārvalstu internetveikalos pirkuši skaistumkopšanas preces, 18% – saimniecības preces, 17% – datoru komponentes, 15% – mēbeles, 14% – rotaļlietas, bet 12% ārvalstu e-komercijas vietnēs iegādājušies sporta ekipējumu vai grāmatas, CD un video spēles.
Vēl 8% respondentu tiešsaistē pirkuši auto rezerves daļas vai instrumentus un dārza inventāru, 6% – mobilos telefonus, 5% – dažādas dāvanas.
“Connected Consumer” pētījuma vajadzībām aptaujāti respondenti vairāk nekā 63 valstīs visā pasaulē. Latvijā pētījums tika īstenots no 2017.gada 1.aprīļa līdz 30.jūnijam, veicot personīgas intervijas un aptaujājot 1000 respondentu vecumā no 16 gadiem.