Izvairies no slimībām un norūdies!

Kas jādara:

  1. Maisiņā ielej aukstu ūdeni un pievieno dažus ledus gabaliņus.
  2. Ūdenim jābūt tik daudz, lai sniegtos līdz potītēm.
  3. Ieliec abas kājas maisiņā uz 10-15 sekundēm.
  4. Ja tu domā, ka šis laiks vilksies kā mūžība, tad novērs uzmanību, ieslēdz televizoru vai uzliec mīļako dziesmu.
  5. Pēc 15 minūtēm nosusini kājas, uzvelc siltas vilnas zeķes un liecies gultā.
  6. Kad sajutīsi, ka esi sasilusi, vari zeķes novilkt.

Šādu auksto vanniņu kājām iesaka daudzi ārsti. Lai ar šādu metodi stiprinātu imunitāti, pietiek šo procedūru atkārtot katru dienu pirms gulētiešanas. Saaukstēšanās vai gripas laikā šādas vanniņas vari taisīt ik pēc 4 stundām. Nedomā, ka tavs stāvoklis pasliktināsies, tieši otrādi – imūnsistēma asi reaģēs uz tādu stresu un varēs ātrāk tikt galā ar saaukstēšanos.

Atceries, ka pirms jebkuras ārstēšanās sākuma ir vērts pakonsultēties ar savu ārstējošo ārstu.
Aukstās vanniņas kājām ir lielisks veids, kā tonizēt organismu! Ja tev rūp savu draugu veselība, tad obligāti pastāsti arī viņiem par šo metodi, kas spēj stiprināt imunitāti bez zāļu preparātiem!

Autors: Dieviete.lv

 
Ko Tu par to saki?

Komentē

Dieviete.lv,  noteikumi, ētikas kodekss, [email protected] 2018

+371 66 66 00 22  Valguma iela 31a, Rīga.

or

Log in with your credentials

Forgot your details?