1. Pēdējo reizi pirms miega ēd ne vēlāk kā 2 stundas iepriekš. Ja tieši pirms gulēt iešanas tu pārēdīsies, tavs organisms centīsies pārstrādāt apēsto vēl pusi nakts, un kā jau vari iedomāties, tas neļaus tavam ķermenim atpūsties, kā rezultātā tu no rīta nejutīsies pirmā svaiguma.

2. Iepriekšējā vakarā pirms darba dienas jau iepriekš sagatavo brokastis un saliec drēbes, kuras plāno vilkt. Tā tu mazināsi stresu un neuztrauksies par to, ka rīts varētu būt sasteigts. Viena no populārākajām brokastu receptēm, kuru tu vari pagatavot iepriekšējā vakarā ir nakts auzu putra (overnight oats). Traukā ieber pilngraudu lēni vārāmās auzu pārslas, pievieno augu valsts vai govs pienu pēc izvēles, sauju čia sēklu, kādu banānu vai sauju ogas, kā arī kakao pulveri, zemesriekstu sviestu vai sīrupu garšai. Trauku liec ledusskapī un atstāj to tur vismaz 6 stundas. No rīta auzu pārslas būs gatavas ēšanai.

3. Atstāj sev pirms gulēt iešanas laiku nomierināties un relaksēties. Piemēram, bez steigas palasi grāmatu vai paklausies jūras viļņu vai lietus skaņās. Šādas skaņas nomierina, un tās ir viegli pieejamas dažādos interneta resursos, piemēram, Youtube.

Autors: Dieviete.lv

 
Nav komentāru

Atstāt komentāru

Dieviete.lv,  noteikumi, ētikas kodekss, [email protected] 2019

+371 66 66 00 22  Valguma iela 31a, Rīga.

or

Log in with your credentials

Forgot your details?