-3.3 C
Rīga
sestdien, 23 novembris, 2024

2017.gada rudens modes tendences bērnu apģērbā (+VIDEO)

 

Sākoties rudens sezonai un bērnu skolas gaitām, t/p “Alfa” sadarbībā ar modes dizaineri un stilisti Daci Krieviņu-Bahmani izveidojabērnu ietērpu gan ikdienai, gan svētkiem atbilstoši 2017. gada rudens modes tendencēm.

Modes tendences nemainās ļoti strauji katru sezonu, tās plūstoši pāriet, izceļot vairāk vienu vai otru virzienu. Kas attiecas uz bērnu modi – jauno sezonas tendenču ietekme ir jūtama, bet nav tik ļoti izteikta. Kā neiztrūkstoša lieta jau vairākas sezonas ir chino stila bikses, kas ir saīsinātas vai uzlocītas uz augšu, pieguļošas žaketītes, oversize T-krekli, bomberjakas, kā arī unisex stils utt. Šosezon ir jūtama 80. un 90. gadu ietekme – vadībā ir izvirzījušās džinsu jakas ar kažokādu, apjomīgi hūdiji, meitenēm – krāsaini kažokādu mētelīši, īpaši aktuāli ir audumi ar spīdumu, kā viens no dominējošiem rakstiem apdrukās – rūtis, savukārt materiāls – velvets.

Šī rudens modes tendences nozīmē ļaušanos eksperimentiem ar stiliem – drosmīgi var kombinēt sportisko ar klasisko stilu, etniskajam veidolam piešķirt asumu ar roķīgiem aksesuāriem – masīviem zābakiem un ādas jaciņu. Tāds mazliet draisks, stilīgs un nepiespiests veidols. Krāsu gamma kā allaž lieliski izskatāsieturēta rudens nokrāsās, bet koptēlu var veidot arī monohromu, izceļot vienu īpaši košu apģērba gabalu vai aksesuāru.

Bērnu un pieaugušo mode. Vai tā ir identa?

Lai arī bērnu mode iet kopsolī ar pieaugušo modes tendencēm, tomēr ir daudz aspekti gan vizuālā, gan praktiskā ziņā, no kā neatsakās, līdz ar to bērnu drēbes tiek izstrādātas, balstoties uz pieprasījumu. Piemēram, daudziem bērniem nepatīk bikses ar pogām, bet tikai ar gumiju. Mazotnē ir svarīgi – jo mazāk detaļu, jo ērtāk bērnam.

Kā ģērbties stilīgi?

Ieejot, piemēram, tādu zīmolu kāZara un Lindex veikalos, kas atrodas arī t/p “Alfa”, būtībā var arī nedomāt, vai izvēlētais apģērbs bērnam būs aktuāls un pietiekami moderns. Tur jau visi apģērbi ir izgatavoti, vadoties pēc aktuālajām modes tendencēm. Un tā ir mūsdienu prioritāte – cilvēks var iet veikalos un iegādāties jau gatavus komplektus, kas izskatīsies stilīgi. Savukārt, lai nezaudētu bērna individuālo stilu, var spēlēties ar detaļām un aksesuāriem – piemēram, zeķītēm, tauriņiem, lakatiņiem u.tml., veidojot atraktīvākas kombinācijas.

Ikdienas apģērbs – melnā dominante

Jau izsenis citu gadu ģērbšanās stils ir gājis paralēli esošajām modes tendencēm, tāpēc arī šobrīd bērnu apģērbā saskatāmi iespaidi arī no 80. – 90. gadu modes. Šobrīd aktuāli ir ģērbšanās stilu ieturēt melnos toņos.

Taču ir jāņem vērā, ka, piemēram, jaunāka vecuma bērniem (līdz kādiem 8 gadiem) melnā krāsa neliksies pievilcīga. Viņiem patīk košums un krāsas, tāpēc droši var kombinēt apģērbu ar spilgtākiem aksesuāriem.

Svētku ietērps – aristokrātiski nemainīgais klasiskais stils ar sportisku akcentu

Savukārt, ja runa ir par svētku apģērbu, tiek izvēlēti vairāk klasiska stila apģērbi – polo krekli, džemperi, žaketes, chino stila bikses– atrullētie gali biksēm, saīsinātie gali, ieloces. Toņi – brūnais, tumši zilais, zaļais, pelēkais, lillā, sarkanais (TommyHilfiger stilā).

Ja kādu laiku atpakaļ šāda veida apģērbu vilka kopā ar mokasīniem vai kādām zolīdākām kurpēm, tad tagad arī botes ir šajā kategorijā. Ja nu patiešām pasākums ir ļoti zolīds, tad, protams, mokasīni ir ieteicamāki, taču, ja ir iespējams balansēt starp casual un smart-casual stilu, tad droši var izvēlēties botes. Tas nozīmē, ka arī svētku apģērbā nedaudz ienāk sportiska stila aksesuāri – tajā pašā laikā bērns izskatās zolīdi.

 

Lai gūtu arī vizuālu priekšstatu par aktuālajām rudens modes tendencēm bērniem, piedāvājam video ieskatu Bahmaņu ģimenes ceļojumā pa t/p “Alfu”.

Rudens ir laiks, kad katrs zināmā mērā piedzīvojam kaut kā jauna sākumu, jo aktīvi atsākas darba gaitas ne vien pieaugušajiem, bet arībērniem, tāpēc, iedvesmojoties no Bahmaņu ģimenes, atjaunojiet savu ģimenes garderobi un esiet gatavi rudens uznācienam!

 

TAVS KOMENTĀRS

Please enter your comment!
Please enter your name here

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.