6.5 C
Rīga
svētdien, 17 novembris, 2024

H&M Svētku kampaņā piedalās Keitija Perija

 

H&M ar gandarījumu piedāvā iepazīties ar pirmajiem  attēliem ar Keitiju Periju no H&M Svētku reklāmas kampaņas. Attēlos Keitija Perija redzama H&M Svētku kolekcijas tērpos, un tie tiek piedāvāti vienlaikus ar krāšņo H&M Svētku reklāmas materiālu, kas sagatavots vides reklāmai, televīzijai un tiešsaistes medijiem. Pilns reklāmas materiāls pirmo reizi visā pasaulē tiks demonstrēts 23. novembrī vietnē hm.com/life.

2015. gada H&M Svētku kolekcijas kampaņa ir īstas sezonas svētku svinības. Keitija vispirms parādās kā feja, kas vēlāk atdzīvina dažādus tēlus, sākot no reāla lieluma piparkūku vīriņiem, milzīgām skrituļojošām dāvanām un beidzot ar gigantiskiem rotaļu lāčiem. Darbība strauji risinās un visu laiku mainās, Keitijai piešķirot katrai ainai savdabīgu niansi. Reklāmas materiāla pamatā ir dziesma „Every Day Is A Holiday” (Katra diena ir svētki) — tā ir jauna Keitijas speciāli Svētku kolekcijas kampaņai sarakstīta dziesma, kuras producents ir Djūks Dimons (Duke Dumont).

“Man bija īsts svētku laiks, filmējot iespaidīgo svētku reklāmu kopā ar Jonasu Akerlundu. Un vēl tās visas jautrās drēbes, jo īpaši mans mīļākais Elfa Pašbildes (Elfie Selfie) džemperis. H&M ir bijis daļa no mana personīgā stila evolūcijas kopš man bija 13 gadi, kad sāku kombinēt jautrās, par pieejamām cenām iegādājamās H&M drēbes kopā ar manu vintāžas garderobi. Es nevaru sagaidīt, piešķirt Tavai garderobei mirdzumu ar šo maģisko svētku kolekciju,” teic Keitija Perija.

Kā vizuālajā, tā drukātajā reklāmā Keitija ir redzama H&M Svētku kolekcijas apģērbos, kas pauž gan svētku glamūru, gan stilu un jautrību. Tā ietver tādus apģērba gabalus kā spilgti sarkanas kleitas, smokinga tipa žaketes ar vaļējām piedurknēm un izšūtu T kreklu, ko rotā bante, kas izšūta no sarkaniem fliteriem. Ikvienu tērpu, sākot no melno mini svārku bārkšainās malas līdz lieliskam Ziemassvētku džemperim, savdabīgu padara kāda detaļa. H&M Svētku kolekcija H&M veikalos visā pasaulē būs pieejama no novembra vidus.

„Man ļoti patīk stila un atsvaidzinātu tradīciju apvienojums šī gada Svētku kolekcijā. šie ir apģērbi, kas pauž prieku — gan nevainojamā balles kleita vakara svinībām, gan omulīgais, jautrais džemperis atpūtai kopā ar draugiem un ģimeni,” stāsta H&M dizaina nodaļas vadītāja Pernilla Volfārta.

šā gada svētku sezonā uzņēmums H&M ar mūsu īpaša dizaina dāvanu kartēm ir apņēmies atbalstīt bērnus Mjanmā. Par katru nopirkto dāvanu karti fonds H&M Conscious Foundation 5% no cenas ziedos organizācijaiUNICEFUNICEF pēc tam naudu izmantos, lai sekmētu kvalitatīvas izglītības nodrošināšanu mazaizsargātiem bērniem Mjanmā, kur steidzami jāuzlabo bērnu iespēja iegūt pamatizglītību. Izmantojot dāvanu karšu kampaņu, UNICEF un H&M Conscious Foundation mērķis ir tieši palīdzēt vairāk nekā 350 000 bērnu, radot tiem iespēju iegūt kvalitatīvu pamatskolas un vidusskolas pirmā posma izglītību Rakhines apgabalā. Dāvanu kartes H&M veikalos visā pasaulē varēs iegādāties līdz 31. decembrim.

 

TAVS KOMENTĀRS

Please enter your comment!
Please enter your name here

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.