“Green Garantie ir Eiropā inovatīvs pakalpojums, kas atrisinās daudziem aktuālu problēmu – garantijas kvīšu pazušanu atvilktnēs. Tas ir izplatītākais iemesls, kāpēc patērētāji neizmanto garantijas remontu precēm, kas sabojājušās neilgi pēc iegādes brīža,” stāsta projekta Green Garantie attīstītāja. Reģistrācija un tā lietošana klientiem būs bez maksas.
Kā liecina Green Garantie veiktā iedzīvotāju aptauja, iedzīvotāji kopumā ir ļoti apzinīgi un teju visi (98%) cenšas saglabāt iegādāto preču garantijas talonus. Vairāk nekā ceturtā daļa (27%) gan atzīst – daļa garantijas talonu laika gaitā tiek nozaudēti. Tāpat problēmas sagādā atcerēties un izsekot līdzi, kad katrai precei garantijas remonts beidzas, vai nav laiks veikt kādu profilaktisku apkopi u.tml. Tikai puse (51%) no patērētājiem, kuriem ir garantijas taloni, sakās zinām, kad tieši beidzas viņu iegādāto preču garantijas termiņš. Turklāt, 24% aptaujāto, kas norādījuši, ka cenšas glabāt garantijas talonus, par spīti šai aktivitātei ir piedzīvojuši situāciju, kurā tiem ticis liegts garantijas remonts nozaudēta garantijas talona dēļ.
Portāls šīs problēmas atrisinās. Lietotājs tajā izveido savu profilu, iereģistrē visus veiktos pirkumus un augšupielādē garantijas kvīti vai pirkuma čeku. Jebkurā laikā un no jebkuras vietas lietotājs var piekļūt savam kontam, ērti to pārskatīt un elektroniski pieteikt garantijas remontu, nosūtot sistēmā vēstuli remonta sniedzējam, aprakstot sūdzību. “Portālam iedzīvojoties, tajā veidosies arī statistika un lietotāju atsauksmes par elektroprecēm. Piemēram, pirms iegādāties jaunu veļasmašīnu, varēs apskatīties, cik bieži katra ražotāja veļas mašīnas pieteiktas garantijas remontiem, ar kādām sūdzībām, kādu servisu konkrētais pakalpojuma sniedzējs nodrošinājis u.tml.,” stāsta A.Dubņika, projekta attīstītāja. Portāls dos iespēju arī tirgotājiem un ražotājiem sekot līdzi tam, kuri produkti salūzt visbiežāk, par ko klienti sūdzas, kas sagādā raizes, kas patīk.