adidas atklāj jaunu nodaļu “adidas is all in” zīmola kampaņas ietvaros un ielūdz visu pasauli pievienoties. Iesaistot tādus zīmola vēstniekus kā FIFA labāko gada futbolistu Laionelu Mesi, futbola superzvaigzni Deividu Bekhemu, NBA vērtīgāko spēlētāju Deriku Rouzu un popmūzikas ikonu Keitiju Periju, kampaņas koncepts nojauc visas slavas, naudas, vecuma, dzimuma un ģeogrāfiskās atrašanās vietas radītās robežas un pierāda, ka mūs visus vieno aizraušanās. Nav nozīmes, kāpēc tu esi izlēmis iesaistīties, bet tieši tajā pašā sekundē kāds cits iesaistās šajā kampaņā kopā ar tevi.
30 sekundes ilgā reklāma “We all run”, kuras pirmās divas daļas tiks laistas ēterā 2012. gadā, izmantota dziesma “Part of me” (Thin White Duke Remix), kuru izpilda Keitija Perija un pierāda – lai gan mūs visus vieno aizraušanās ar skriešanu, mums katram ir cits iemesls: vienlaikus bariņš bērnu izklaidējas un dzenas viens otram pakaļ ikgadējā “Bay of Beakers” skrējienā Sanfrancisko, Laionels Mesi trenējās, lai iegūtu pirmo Pasaules kausu Buenosairesā, Keitija Perija uztur sevi formā un liek cilvēkiem atskatīties Losandželosā, Deivids Bekhems trenējās, lai iegūtu olimpisko medaļu Londonā, bet Deriks Rouzs nes lepnās pilsētas cerības uz saviem pleciem Čikāgā.
Jaunie adidas ClimaCool apavi palīdz ikvienam no viņiem, sniedzot atvēsinošu skrējienu, tādejādi ļaujot pilnībā iesaistīties, neskatoties uz skrējiena iemeslu. Kā redzams reklāmā, tiek piedāvāta 360° ventilācijas sistēma skriešanas laikā, kas uzlabo sniegumu. Jaunie ventilācijas kanāli, kas atrodas zolē un ClimaCool materiāla pielietojums apavu augšpusē, ļauj iztvaikot sviedriem un noturēt zemu temperatūru apavos. Kampaņa, kuru vada brazīlieši Jones un Tino, ir izveidota ap 30 sekundes ilgo reklāmu TV un kinoteātros, kā arī 15 sekundes garu paziņojumu par preci TV un tiešsaistē internetā.