17 likumi skaistam augumam

  1. Tauki uz vēdera netiek sadedzināti, kad jūs strādājat ar vēderpresi. Prese būs, bet zem tauku slāņa.
  2. No rītiem izdzeriet 2 glāzes ūdens, var ar citronu, pēc 10 minūtēm 2 karotes olīvu, vai linu eļļas (lai būtu vajadzīgie tauki organismā, krūtīm un menstruālā cikla saglabāšanai). Tāpat var apēst ābolu, tas palīdz arī pārēšanās gadījumā.
  3. Pēc 10 -15 minūtēm brokastis, tām jābūt sātīgām un pilnvērtīgām, lai dotu signālu organismam, ka laiks mosties un nodrošināt ar enerģiju visu dienu.
  4. 4. Ēdienam neuzdzert šķidrumu un pēc ēšanas vēl 40 minūtes neko neuzdzeriet. Tas palēnina gremošanu. liek sajust smagumu kuņģī, paplašina kuņģa sieniņas.
  5. Ēst biežāk, bet mazām porcijām, ideāli metabolisma uzlabošanai jāēd 5 reizes dienā ik pēc 3 stundām vienā un tajā pašā laikā (lai organisms pierod un labāk strādātu).
  6. Pirtis un saunas nesadedzina taukus, tikai izvada šķidrumu no organisma, kurš atgriežas jau pēc dažām stundām.
  7. Kontrasta duša palielina asins cirkulāciju, attiecīgi palielina metabolismu, izlīdzina celulītu, kā arī uzlabo sejas ādas krāsu, rodas gribasspēks. Uz priekšu jauniem ieradumiem!
  8. Sāta sajūta atnāk pēc 20 minūtēm. Iedomājies, cik daudz tu spēj aprīt 20 minūšu laikā. Tāpēc ēd lēnām un nesteidzies!
  9. Padari ēdienreizes par mocībām. Sēdi taisnu muguru, bez televizora, grāmatas, lieto pareizos ēdienrīkus, servē galdu pēc visiem noteikumiem. Iedomājies, ka tev pretī sēž puisis. Nu, un ja esi no īsta azbesta – pamēģini ēst kaila spoguļa priekšā.
  10. Gribas ko ieēst, bet vai vajag? Izdari 20 pietupienus, 50 palēcienus. Sagatavo aromātisku vannu, aizej uz veikalu un paskaties, kas jauns drēbju veikalā.
  11. Sportojot negribas ēst divu iemeslu pēc: fiziski – iekšējie orgāni tiek pakratīti un svīsti. Psiholoģiski- patērēji kalorijas un negribas krāt jaunas.
  12. Katru stundu dzer glāzi ūdens (vislabāk nelieliem malkiem – tā ir veselīgāk), pārvērt to par aizraujošu procesu – pievieno citronu, piparmētras – iemīli ūdeni.
  13. Kafiju, cigaretes, alkoholu, gāzētos dzērienus, čipsus, majonēzi, desas – tie lai ir tavi pamatienaidnieki. Iegaumē šos nosaukumus un asociē tos ar celulītu un taukiem sānos. Neieredzi tos!
  14. Rieksti, eļļa – veselīgi, bet nelielos daudzumos, tie ir superbagāti ar kalorijām. Tā ka sauja riekstu, kuri tik ļoti garšo, var sastādīt visas dienas kaloriju devu. Tāpēc neaizraujies ar eļļu, pievienojot to salātiem.
  15. Kā baltmaizē, tā arī rupjmaizē ir vienāds kaloriju daudzums. Tā ka bez aizspriedumiem mācies iztikt bez maizes, vai arī ēd tikai rudzu maizi.
  16. Nedzer tēju ēšanas laikā – atmet šo ieradumu. Vienīgi, ja ēdienu starplaikos.
  17. Zaļā tēja 2 krūzītes dienā – nomierina un izvada kaitīgās vielas no organisma.

Autors: Dieviete.lv

 

 
Ko Tu par to saki?

Komentē

Dieviete.lv,  noteikumi, ētikas kodekss, [email protected] 2018

+371 66 66 00 22  Valguma iela 31a, Rīga.

or

Log in with your credentials

Forgot your details?