Sleeping on the Bed by Michael Osterrieder on 500px.com

Pēc garas un nogurdinošas darba dienas, kas ir tas, ko tu vēlies visvairāk? Ja tava atbilde ir „gulēt”, tad tev visticamāk ir taisnība. Gulēšana ir dienas labākā daļa, un daudzi cilvēki tam piekritīs. Pat, ja tas gulēšana iezīmē kārtējās dienas beigas.

Protams, lai mēs būtu veseli, mums ir normāli jāguļ. Mūsdienās daudzi cilvēki saskaras ar miega traucējumiem, un daudzi ir pat ļoti viegli atrisināmi. Lai spētu uzturēt savu veselību labā kārtībā, tev ir jāsaprot, cik ilgi diennaktī tev ir jāguļ.

Hārvardas Universitātes profesors Charles Czeisler kopā ar ekspertu grupu veica pētījumu, cik stundu miega katram cilvēkam vajag, un kā atšķirīgs miega daudzums ietekmē cilvēka veselību. Pēc desmit gadu ilgas informācijas apkopošanas un statistikas veidošanas, secinājumi ir šādi:

-Jaundzimušais (0-3 mēneš): 14 līdz 17 stundas

-Mazulis (4-11 mēneši): 12 līdz 15 stundas.

-Bērns (1-2 gadi): 11 līdz 14 stundas.

-Pirmsskolas vecuma bērns (3-5 gadi): 10 līdz 13 stundas.

-Skolas vecuma bērns (6-13 gadi): 9 līdz 11 stundas.

-Pusaudzis (14-17 gadi): 8 līdz 10 stundas.

-Jaunietis (18-25 gadi): 7 līdz 9 stundas.

-Pieaugušais (26-64 gadi): 7 līdz 9 stundas.

-Seniors (virs 65 gadi): 7 līdz 8 stundas.

Tā kā, ja tu ikdienā neguli nepieciešamo stundu skaitu, tad tev tas būtu jāmaina. Un atceries – nakts laikā centies gulēt pēc iespējas vairāk stundu, jo miega trūkums manāmi ietekmē tavu veselību. Ja tu guli mazāk kā četras stundas, tas var nopietni ietekmēt tavas sirds veselību.

 

Avots: Metdaan.com

 
Ko Tu par to saki?

Komentē

Dieviete.lv,  noteikumi, ētikas kodekss, [email protected] 2018

+371 66 66 00 22  Valguma iela 31a, Rīga.

or

Log in with your credentials

Forgot your details?