9.6 C
Rīga
piektdien, 29 marts, 2024

Vēlreiz divdesmitgadnieces ādā: ko Latvijas sievietes darītu citādāk sava ārējā izskata uzlabošanā?

 

Ja būtu iespēja atgriezties 20 gadu vecumā, pat trīs no četrām (76%) Latvijā dzīvojošām sievietēm vecumā virs 30 gadiem vēlētos ko mainīt savos paradumos, lai uzlabotu kā savu iekšējo, tā ārējo veidolu – noskaidrots Amway veiktajā pētījumā. Ar šodienas pieredzi līdzās veselīgākam un aktīvākam dzīvesveidam daiļā dzimuma pārstāves lielāku uzmanību pievērstu arī savam vizuālajam izskatam un atbilstošas kosmētikas lietošanai.

Izmantojot iespēju ceļot laikā, sievietes pēc trīsdesmit veselīgāk ēstu (46%), vairāk sportotu (40%) un dzertu vairāk ūdens (38%), tāpat arī vairāk laika pavadītu svaigā gaisā (25%) un ikdienā neliegtu sev ieteicamo astoņu stundu miegu (18%).

Amway aptaujā arī noskaidrots, ka Latvijas sievietes ar šodienas pieredzi nepieļautu, ka pirms gulētiešanas netiek noņemta kosmētika (12%) – uz šo kā savu “grēku” biežāk norādījušas respondentes vecumā no 60 līdz 74 gadiem. Katra desmitā daiļā dzimuma pārstāve pievērstu uzmanību arī tam, lai ikdienā tiktu lietoti vecumam un ādas tipam atbilstoši kosmētikas līdzekļi. Turklāt dāmas arī atzīst, ka 20 gados būtu vēlējušas iegādāties dārgāku un kvalitatīvāku kosmētiku.

Šīs Latvijas sieviešu atzīšanās, iespējams, ir par pamatu tam, ka ādas mitrināšana (44%), grumbu samazināšana (44%), ādas elastības uzlabošana (37%) un atjaunošana (36%) ir kļuvuši par lielākajiem ādas kopšanas izaicinājumiem pusmūžā. Turklāt gados pieredzējušākām sievietēm šīs prasības ādas vitalitātes saglabāšanai konsekventi pieaug.

“Lai ceļošana laikā nebūtu tikai prāta ilūzija un pagātnē pieļautos skaistumkopšanas “grēkus” varētu labot, Amway radījis jaunākās paaudzes luksusa sejas krēmu sēriju Artistry Supreme LX, kas ādai ļauj izskatīties un justies līdz pat 15 gadus jaunākai,” saka Amway skaistuma eksperts Andžejs Savickis (Andrzej Sawicki).  Ādu atjaunojošajā sejas un acu krēmā esošais Cell Effect 24 komplekts pastiprina gardēnijas cilmes šūnu eliksīra efektu un tas sastāv no 24 karātu zelta, zaļo acerolas ķiršu un spinātu lapu ekstrakta. “Gardēnijas cilmes šūnas stabilizētas spēcīgā eliksīrā, kas palīdz sinhronizēt ādas bioritmus un atjaunot tās jauneklīgo enerģiju. Jau divu nedēļu laikā pēc šī krēma lietošanas ir redzams tā efekts – āda ir kļuvusi maigāka un smalkās grumbiņas izzūd,” saka A. Savickis, un piebilst, ka, pateicoties produkta unikalitātei, Artistry sērija ierindota pasaules 10 pārdotāko premium klases zīmolu sarakstā.

TV un radio personība Maija Rozīte-Krištopane jaunās Supreme LX sērijas krēmus izmēģinājusi uz savas ādas un ir pārsteigta par acīmredzamajiem rezultātiem. “Rūpes par savu ārējo izskatu un pašsajūtu ir neatsverama televīzijas darba daļa. Amway produkti līdz šim man bija sveši, bet noteikti varu apgalvot, ka pirmā pieredze ir bijusi pati labākā. Jau pēc pirmajām Artistry Supreme LX sejas un acu krēma lietošanas reizēm pamanīju, ka mana āda kļuvusi maigāka un jauneklīgāka. Šie krēmi noteikti ir tie, par kuriem varu teikt “kā gribētos, lai to iepakojums būtu bezizmēra,” saka M.Rozīte-Krištopane.

Par pētījumu: aptauju 2017. gada septembrī veicis Omnicom Media Group Snapshot, aptaujājot 500 Latvijā dzīvojošas sievietes vecumā no 30 līdz 74 gadiem.

 

TAVS KOMENTĀRS

Please enter your comment!
Please enter your name here

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.