Visā svētku trakumā un ēdienu pārpilnībā nedrīkst aizmirst par sevi, savu figūru un svētku kleitu, kurā gribi „ielīst”. Šī mazā trīs dienu diēta palīdzēs tev atbrīvoties no kāda liekā kilograma. Tomēr tām sievietēm, kurām ir problēmas ar veselību, ar šādām diētām aizrauties nevajadzētu.

Pirmā diena

Brokastis: pilngraudu maizes sķēle un burkānu smūtijs vai 150 g vājpiena biezpiena

Pusdienas: ūdenī sautēti dārzeņi, kas papildināti ar citrona sulu un 150 g vārītas vai krāsnī ceptas (bez sviesta) zivs. Drīkst pievienot arī zaļumus, bet ne speciālās garšvielas.

Vakariņas”: 100 g vārītas vistas filejas un 150 g rīvētu burkānu, kas sajaukti ar karoti beztauku jogurta.

Dienas gaitā ir jāizdzer vismaz 1,5 l tīra ūdens. Kā uzkodas drīkst izmantot ābolu vai greipfrūtu.

Otrā diena

Brokastis: pilngraudu maizes šķēle un gabaliņš mīksta siera (fetas, mocarellas) vai arī tase kafijas bez piena un cepta ola (bez eļļas).

Pusdienas: Dārzeņu zupa. Pievieno savus iecienītos dārzeņus, vari pavisam nedaudz pasālīt. Bez gaļas.

Vakariņas: Tādas pašas kā pirmajā dienā. Ūdens dzeršanas režīms paliek nemainīgs.

Trešā diena

Brokastis: 150 g vājpiena biezpiena sajaukta ar karoti paniņu un 30 g ogu (pēc izvēles). Vari izdzert tasi melnas kafijas vai zaļās tējas.

Pusdienas: 150 g krāsnī ceptas vistas gaļas (bez taukvielām) un tvaicēti brokoļi. Var pievienot nedaudz citrona sulas.

Vakariņas: Dārzeņu zupa kā otrajā dienā. Ūdens dzeršanas režīms paliek nemainīgs.

 

Autors: Dieviete.lv

 
Nav komentāru

Atstāt komentāru

Dieviete.lv,  noteikumi, ētikas kodekss, info@dieviete.lv 2020

+371 66 66 00 22  Valguma iela 31a, Rīga.

or

Log in with your credentials

Forgot your details?