No rītdienas Swedbank klienti varēs izmantot jaunu ērtu iespēju atbloķēt piekļuvi savai internetbankai vai mobilajai lietotnei, ja tā tika netīšām nobloķēta, piemēram, nepareizi ievadot paroli. Tagad klients pats varēs vairākas reizes vēlreiz mēģināt ievadīt pareizo paroli pēc noteikta laika, par ko informāciju redzēs internetbankas vai mobilās lietotnes ekrānā. Iespēju varēs izmantot arī Smart-ID lietotāji.

Līdz ar to palielinās pakalpojumu klāsts, ko klients var izdarīt pats, kad nav nepieciešams vērsties bankā klātienē vai zvanīt uz konsultāciju centru. Šī iespēja tiks aktivizēta regulāro IT uzturēšanas darbu laikā naktī uz 8.februāri.

Šonakt, naktī uz 8.februāri no plkst. 00:00 līdz 06:00 notiks ikmēneša IT uzlabojumu ieviešana Swedbank sistēmās. IT darbu laikā iespējami nelieli traucējumi Swedbank karšu, maksājumu pakalpojumu un internetbankas darbībā.

Regulārie sistēmu uzturēšanas darbi tiek veikti naktīs, lai minimizētu neērtību iespējamību, vienlaikusuzturot un pastāvīgi attīstot Swedbank IT sistēmu un mūsdienīgus pakalpojumus klientiem.

 

Autors: Swedbank 07.02.2018

 
0 Komentāru

Komentēt

Dieviete.lv,  noteikumi, ētikas kodekss, info@dieviete.lv 2019

+371 66 66 00 22  Valguma iela 31a, Rīga.

or

Log in with your credentials

Forgot your details?