Jau nākamotrdien, 17. martā, aizsāksies 22. Rīgas modes nedēļa, kas, kā ierasts, sola apmeklētājiem sagādāt ne mazums aizraujošu pārsteigumu veselu piecu dienu garumā. ŠosezonRIGA FASHION WEEK organizatori ir parūpējušies par neparastu un īpaši interesantu atklāšanas pasākuma programmu, kas klātesošo uzmanībai tiks piedāvāta mūsdienīgajā un urbānā stila iedvesmotajā dizaina telpā D.FAB, kur šāda veida pasākums norisināsies pirmo reizi.
Ilgi gaidītās modes nedēļas atklāšanas vakara koncepcija šogad ir tapusi sadarbībā ar dekoratīvās kosmētikas zīmolu Maybelline New York un vienu no Latvijā populārākajiem un iecienītākajiem jauneklīgās modes zīmoliem QooQoo, kas 17. marta vakarā prezentēs savu jaunāko 2015. gada rudens-ziemas sezonas kolekciju. Lai radītu dekoratīvos rakstus vairākiem eksperimentālajiem kolekcijas tērpiem, zīmola dizainere Aļona Bauska radošajā procesā ir iedvesmojusies no trīsMaybelline New York šī brīža top produktiem – Lash Sensational skropstu tušas, Master Graphicacu kontūrzīmuļa un ikoniskā Baby Lips lūpu balzama.
Kreatīvā darba rezultātā Maybelline New York mūsdienīgais koncepts ir apvienots ar 60-to gadu brīvības garu un šīs dekādes spožāko stila ikonu – Tvigijas un Džeinas Birkinas – nezūdošo fenomenu, radot patiesi apbrīnojamu modes kolekciju QooQoo dizaineres izpildījumā, kas jau ierasti solās kļūt par ikviena modes entuziasta gaidāmās sezonas gerderobes must-havesastāvdaļu. Grafiskas līnijas, dzīvespriecīgi toņi, pamanāms acu grims, kas pauž neviltotu tieksmi pēc brīvības – tas nenoliedzami ir bezrūpīgi mūsdienīgajā QooQoo stilā.
Nav noslēpums, ka, kad grims sastopas ar modi, rodas kas vairāk nekā tikai koptēls; tas ir dzīvesstils. Tieši tādēļ gaidāmās modes skates laikā grima mākslinieces lomu uzņemsiesMaybelline New York oficiālā vizāžiste un ilggadēja industrijas profesionāle Dita Grauda, kuras lieliskās spējas un aktuālākās grima pasaules tendences varēs novērtēt visas modes skates garumā, smeļoties iedvesmu arī savam rudens un ziemas sezonas vizuālajam tēlam.
Paralēli aizraujošajai modes skatei RFW atklāšanas vakarā neiztrūks arī muzikāli pārsteigumi, par kuriem rūpēsies enerģiskais klubu dīdžejs Bogdan Taran. Tāpat viesus sagaida arī īpašs šovs – jaunās dziedātājas MNTHAS uzstāšanās -, kas pārliecinoši iezīmēs modes skates sākumu un QooQoodrosmīgo izgājienu. MNTHA plašāku publikas atpazīstamību ir guvusi salīdzinoši nesen, un tieši mūziķes spilgtā āriene un ekstravagantais stils ir ļāvis viņai īsā laikā kļūt par zīmola rudens-ziemas kolekcijas seju.
“Ar prieku jāteic, ka, pateicoties šai aizraujošajai sadarbībai, kolekcija WildChild zīmolam QooQooir atgriezusi tīru krāsu košumu. Baby Lips rotaļīgo toņu paletes iedvesmota, es pēc ilgiem radošajiem eksperimentiem esmu no jauna radusi iedrošinājumu izmantot košas krāsas, kas jau kopš pašiem pirmsākumiem ir bijis zīmola QooQoo pamats un atšķirības zīme. Varu garantēt, ka šīQooQoo skate būs ļoti īpaša, jo šosezon esmu atradusi vēl nebijušu iedvesmu un cilvēkus, kas noticēja un iedrošināja mani ļauties pilnīgai radošai brīvībai. Esmu gatava dalīties priekā par padarīto arī ar citiem,” sajūsmu pauž QooQoo dizainere Aļona Bauska.
“Maybelline New York pamatā ir mīlestība pret modi, un arī zīmola radītie tēli ir ne tikai moderni, bet arī vienmēr pamanāmi. Tie pārstāv mūsdienu straujo dzīvesstilu un ikvienu par sevi pārliecinātu personību. QooQoo un Maybelline New York zīmolu starpā jau gadiem pastāv teicama stila sinerģija, kas nozīmē, ka arī savstrarpējā sadarbība ir vairāk nekā lieliska. Es ar nepacietību gaidu šīs kolorītās apvienības rezulātu, kā arī iespēju esperimentēt ar savu koptēlu, sākot no grima līdz pat drosmīgajiem QooQoo apģērbiem un aksesuāriem,” komentē Maybelline New York produktu menedžere Latvijā Anfisa Nikitenko.