3.4 C
Rīga
svētdien, 22 decembris, 2024

RFW: M-Couture prezentē zīmola jaunāko modes kolekciju

 

Rīgas Modes Nedēļas otrās dienas ietvaros vecpilsētas elegantajā Rīgas Biržas nama lielajā Marmora zālē norisinājās latviešu dizaineres Jūlijas Sardikovas radītā zīmola M-Couture 2016. gada pavasara- vasaras kolekcijas modes skate.

M-Couture dizainere Jūlija modes mākslai iedvesmojusies jau no bērnības; viņas tēvs bijis profesionāls šūšanas meistars un iemācījis būtiskāko. “Pārāka par visu ir sieviete, viņa ir skaistuma esence, un labākais dizaineris ir tas, kurš spēj apģērbt šo kailo sapni,” uzskata dizainere. Modes zīmols M-Couture tika dibināts 2012. gadā, kad Jūlija Sardikova plašākai sabiedrībai prezentēja savu pirmo kolekciju, piedāvājot klasiski sievišķīgu eleganci mūsdienīgā izpildījuma, ko līdz pat šodienai raksturo puscaurspīdīgas kleitas, zīmuļveida svārki, ādas elementi un smalki izstrādātas detaļas. Kopš tā brīža zīmola piekritēju pulks aizvien turpina strauji pieaugt. 

Savā jaunajā kolekcijā modes māksliniece atspoguļo stāstu par patiesu M-Couture sievietes būtību. Viņa ir skaista, intelektuāla huligāne, kura vēlas izzināt pasauli un nebaidās jaukt neparasto ar šķietami ikdienišķo. Tā ir sieviete, kuru nebaida jauni izaicinājumi. Kolekcijas tērpi raduši iedvesmu vīriešu garderobē, transformējot tās elementus gaisīgās, trauslās formās, kas sievietes tēlam piešķir vieglumu, gaišumu un izsmalcinātas gaumes paraugu. Par pamatu ņemot džinsa apģērbu, dizainere radījusi kleitas, svārkus un pat divrindu jakas, kas izgatavotas no grezna zīda auduma. M-Couture pat ikdienas garderobē tik nozīmīgu elementu kā polo kreklu pārveido par īstenu demi-couture apģērbu. Kolekciju īpaši neatvairāmu padara tās smalko detaļu un apslēpto nozīmju piesātinājums. 

Ilgi gaidīto un rūpīgi plānoto pasākumu apmeklēja ietekmīgākie modes industrijas profesionāļi, modes redaktori, žurnālisti, starptautiskie iepircēji, stilisti, vadošie pašmāju un Baltijas valstu blogeri, sabiedrībā zināmas dāmas no mākslas un uzņēmēju vides, pastāvīgie klienti, kā arī citi zīmola cienītāji – kopā tikai 300 īpaši izmeklēti viesi.

Foto: Mark Litvyakov

 

TAVS KOMENTĀRS

Please enter your comment!
Please enter your name here

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.