H&M paziņojis par sadarbību ar Parīzes Dekoratīvās Mākslas muzeju, kas atrodas Luvras pilī. Jaunā H&M Conscious Exclusive kolekcija ir radīta, muzeja arhīvu iedvesmota, un tās atklāšana paredzēta 7. aprīlī vienlaikus ar izstādes Fashion forward — Three centuries of fashion (Sekojot modei — trīs modes gadsimti) atklāšanu. Kampaņas seja būs mākslas direktore no Parīzes, stila speciāliste un ilgtspējas līdere Džūlija Restuāna-Ruatfelde.
„Esmu pagodināta būt par šāda unikāla projekta vēstnesi. Manuprāt, ideja radīt mākslas un modes vēstures iedvesmotu kolekciju ir izcila. Īpaši tādēļ, ka tā ir radīta no inovatīviem un ilgtspējīgiem materiāliem, kas ir modes nākotne,” stāsta Džūlija. Zināma ar savu izteikti personīgo stila izjūtu, viņa vienmēr ir bezrūpīguma, ilgtspējas un modernas atturības iemiesojums.
Gatavojot šo Conscious Exclusive kolekciju, H&M dizaina komanda cieši sadarbojās ar muzeju, lai rastu iedvesmu tā modes gadsimtu kolekcijās, kā arī tādu mākslinieku darbos kā, piemēram, Gistavs Moro. Rezultātā moderni sarkanā paklāja cienīgi tērpi no burvīgās tērpu līnijas ir papildināti ar manāmu šarmu un estētisku vēstures mantojumu.
„Ar šo kolekciju mēs ilgtspējas ideju attīstījām jaunā līmenī. Strādājot ar jauniem, inovatīviem materiāliem, tādiem kā pērlītes un mākslīgie dārgakmeņi, kas veidoti no pārstrādāta stikla, kā arī Denimite — materiāls, kas iegūts no pārstrādātiem, novalkātiem džinsiem,— mēs radījām mūsdienīgus apģērbus, piesātinātus ar izsmalcinātu stilu,” stāsta H&M radošā konsultante Anna Sofija Johansone.
H&M būs ekskluzīvs sponsors gaidāmajai izstādei, kurā varēs skatīt arī H&M arhīvos izraudzītus stilus, tostarp vienu modeli no pirmās H&M dizainera sadarbības ar Karlu Lāgerfeldu 2004. gadā un vienu modeli no jaunās Conscious Exclusive kolekcijas.
Pilnā kolekcija, kurā būs apģērbi un aksesuāri sievietēm, no 7. aprīļa būs pieejama aptuveni 180 veikalos visā pasaulē un tiešsaistē.