0.3 C
Rīga
sestdien, 20 aprīlis, 2024

Bauda iepirkties

 

Cenu ilustrācijai daži piemēri: Tommy Hilfigher jaunākās kolekcijas džinsi maksā ap Ls 35. Līdzīgas cenas arī džinsiem no DKNY un Calvin Klein. Hugo Boss džinsi ap Ls 100. Oscar de la Renta pagājušās sezonas blūzes (kurās vienalga jūtama šīs sezonas ietekme) Ls 25. Šikomderna Banana Republic jaunākās kolecijas blūzīte – tik skaista, ka acis tek ārā – Ls 40. Nine West rudens zābaciņi februārī jau bija divas reizes nocenoti un maksāja Ls 13.40. Piebildīšu, ka katrā veikalā un katrā stendā, neatkarīgi no mēneša vai sezonas, ir preces, kurām ir atlaides līdz pat 80%.

Nolēmu šodien uzrakstīt par tēmu, ko biju iepriekš solījusi – par milzīgo apģērba cenu atšķirību Latvijā un Amerikā. Piebildīšu, ka jau iepriekš esmu ar mieru uzklausīt kritiku par to, ka salīdzinu šīs divas it kā nealīdzināmās valstis un situācijas tajās. Piemēram, lielu lomu spēlē dolāra zemais kurss – protams, ka līdz ar to pircēji no ārvalstīm ir ieguvēji. Taču izejas punkts man nav veikalnieku kritika Latvijā, bet gan dalīšanās ar savu pieredzi – ja nu kādai lasītājai tā palīdz iztērēt mazāk naudas un tajā pat laikā nopirkt daudzveidīgāku un kvalitatīvāku apģērbu.

Tu teiksi – kāda jēga man to zināt, ja es tāpat nebraukšu uz Ameriku. Domāju, ka katram kāda reize ir pirmā, kad tiek aizbraukts uz Ameriku (un palasi žurnāla aprīļa numurā rakstus par šiko dzīvi, un tev nebūs nekādu šaubu – ja vien vēlēsies aizbraukt uz Ameriku, tad ātrāk vai vēlāk tur būsi). Tāpēc modes dāmām patiešām no visas sirds varu ieteikt sakrāt mazliet vairāk naudas un Amerikā sapirkties apģērbu. Ņemot vērā milzīgo izvēli un stilu un zīmolu daudzveidību, tā būs jauka pieredze.

Bet, ja brauciens pagaidām nav paceļams, apģērbs jāpērk caur internetu. Tikko, rakstot šo blogu, paskatījos vairāku zīmolu mājas lapas, un man izskatījās, ka cenas vienalga ir zemākas, nekā Latvijā nopērkamam apģerbam. Turklāt patīkami pārsteidza, ka itin visās ir maģiskā sadaļa „Sale“.

Es nekādi nevaru apgalvot, ka šāds apģērba pirkšanas veids ir universāli pielietojams un absolūti vislabākais, bet, iespējams, ja šķiet, ka zudusi interese (vai iespēja) Latvijā pirkt apģērbu, šis ir veids, ko pamēģināt.

 

TAVS KOMENTĀRS

Please enter your comment!
Please enter your name here

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.