Latvija un Dānija ir pirmās valstis Statoil Fuel & Retail tīklā, kur ieviests jauns pašapkalpošanās koncepts PolarPop ar plašu auksto dzērienu un piena kokteiļu izvēli. Produktu klāstā ietilpst arī Latvijā līdz šim nebijis dzērienu veids – saldēts gāzēts dzēriens. PolarPop ideja ir pārņemta no Statoil Fuel & Retail jaunā īpašnieka, Kanādas mazumtirgotāja Couche-Tard pieredzes Ziemeļamerikā.
Foto: LETA
“Šobrīd PolarPop koncepts Latvijā un Dānijā ir testa stadijā. Tas mums ir unikāls projekts, tādēļ pēc testa izvērtēsim vai un kādā veidā turpināt koncepta turpmāko attīstību un pilnveidošanu,” stāsta Statoil Fuel & Retail Latvia veikala preču un pakalpojumu attīstības direktors Gatis Pavārs.
PolarPop produktu klāstā ietilpst 10 veidu atspirdzinošie dzērieni, trīs dažādi saldēti gāzēti dzērieni un piena kokteiļi ar astoņām garšām. Lai saglabātu aukstumu, dzērienus var papildināt ar chewable ice jeb košļājamo ledu, kas ir mīkstāks un dzērieniem daudz piemērotāks. Piedāvājums ir pielāgots vietējam tirgum un padomāts arī par Latvijas iedzīvotāju paradumiem – patlaban testa režīmā dzērienu klāstā iekļauts arī pašmāju kvass.
Foto: LETA
Foto: LETA
Pagaidām pašapkalpošanās dzērienu automāts pieejams divās Statoil degvielas uzpildes stacijās (Brīvības gatvē 434a un Ulmaņa gatvē 110), taču tuvākajā laikā tas tiks ierīkots arī Vienības gatvē 105.