A Aptieka uzsāk jaunu uzņēmuma attīstības posmu un maina savu identitāti un nosaukumu uz jaunu – Apotheka. Uzņēmums ir arī radījis jaunu aptiekas konceptu, kas maina Latvijā līdz šim ierasto aptieku biznesu būtību. Apotheka ir pirmais aptieku tīkls, kas bez recepšu un bezrecepšu medikamentiem piedāvā ikvienam visu nepieciešamo veselības un labas pašsajūtas bagātināšanai un augstvērtīgai skaistumkopšanai, tajā skaitā farmaceitu konsultācijas īpašos veselības kabinetos un sejas ādas pārbaudi.
“Latvijas iedzīvotāju pētījums rāda, ka lielākā daļa jeb 72% aptieku uztver kā vietu, kur iegādāties recepšu un bezrecepšu medikamentus, kas nozīmē to, ka iedzīvotāji aptieku apmeklē, lai jau risinātu radušās veselības problēmas. Mēs vēlamies to mainīt, jo mūsuprāt mūsdienīgā aptiekā lielāks akcents ir jāliek uz veselības profilaksi un klientu konsultēšanu kā veicināt labsajūtu un skaistumu. Šobrīd jau ir atvērtas septiņas Apotheka Rīgā un šī gada laikā savas durvis vērs vēl trīs Apotheka aptiekas. Ja cilvēks domā par veselību, skaistumu, profilaksi, labsajūtu – tad vēlamies, lai Apotheka ir klientu pirmā izvēle,” saka Jānis Kūliņš, Apotheka valdes loceklis.
Bez moderna interjera un plaša produktu klāsta veselības, skaistuma un labsajūtas jomās Apotheka koncepta aptiekās ir ieviestas divas inovācijas. Īpaši izveidotos veselības kabinetos var saņemt farmaceitu konsultācijas bez maksas un noteikt ķermeņa masas indeksu, cukura un holesterīna līmeni. Otrs jaunums ir sejas ādas pārbaudes aparāti, kas nosaka ādas tipu un mitruma līmeni. Pēc pārbaudes farmaceits iesaka kādu kosmētiku ir ieteicams lietot ikdienā.
Apotheka pētījums tika veikts sadarbībā ar OMD Latvija šī gada maija beigās, un tajā piedalījās 706 respondenti.