Laiks, kad iepirkšanās bija tikai iepirkšanās, ir pagājis. Tagad mēs vēlamies ko vairāk – lielāku atlaidi, dāvanu pie pirkuma vai arī īpašu, tikai sev domātu piedāvājumu. Mēs tev parādīsim, kā iepērkoties krāt punktus un vēlāk tos apmainīt pret tīkamām dāvanām, pakalpojumiem vai pat aviobiļetēm. Tieši šādu iespēju Latvijā nodrošina lojalitātes programma Baltic Miles (BM), kuras sadarbības tīklā ir vairāk nekā 250 starptautisku interneta veikalu. Cosmo piedāvā izvēli – iepērkoties šajos veikalos, iespējams sakrāt lieliskus bonusus.
KĀ TAS DARBOJAS
Lai iegūtu BM punktus, iepērkoties internetā, veikalos vienmēr jāieiet caur BM mājas lapu. Tad nopelnītie punkti tiks ieskaitīti BM lietotāja kontā. Kā šos punktus izmantot, lem pati – piemēram, iegādāties biļetes uz airBaltic lidojumiem var, sākot no 4200 punktiem.
Slavenākie amerikāņu un Eiropas modes namu luksusa zīmoli, ekskluzīvi apģērbi un aksesuāri – Ralph Lauren, J Brand, 7 For All Mankind un True Religion kulta džinsi, Alexander Wang, Marc by Marc Jacobs, Chloe Sevigny for Opening Ceremony, DKNY, Jason WU, u.c. Arī dievīgās Manolo Blahnik kurpītes. Iepirkšanās Amerikā žurnālu Vogue un Elle stilā par augstām cenām
Galvenais pluss: Izcils TOP dizaineru piedāvājums.
Šī zīmola rokraksts ir pieejams luksuss un elegants ikdienas stils. Banana Republic piedāvā labas kvalitātes apģērbu un apavus, kas ražoti no augstvērtīgiem materiāliem – ādas, zīda un kašmira, tajā pašā laikā saglabājot ļoti pievilcīgas cenas. Piedāvājumā ir arī smaržas, juvelierizstrādājumi un aksesuāri.
Galvenais pluss: Lieliska kvalitāte par labu cenu.
Stilīgs un demokrātisks angļu zīmols – te ir viss, sākot no apģērbiem (īpaši burvīgas ir kleitiņas) un aksesuāriem līdz rotaslietām un skaistumkopšanas līdzekļiem, kā arī vīriešu un bērnu apģērbi. Pieņemamas cenas un sezonas atlaides līdz pat 75%.
Galvenais pluss: Bieži atlaižu piedāvājumi un laba kvalitāte.
Zīmols savulaik tika dibināts ar mērķi piedāvāt izcilas kvalitātes lietas mājai par pieejamu cenu. Viss, sākot no augstākā labuma linu palagiem līdz pasakaini mīkstiem baltiem dvieļiem un aromātiskām svecēm, ir radīts, lai padarītu māju par ērtu un sakaistu vietu. Ja dodies uz Londonu, noteikti iegriezies arī viņu veikalā – uz brīdi pilnībā aizmirsīsi ikdienu.
Galvenais pluss: Iespējams iegādāties lietas, kuras Latvijā nav pieejamas.
Viens no iecienītākajiem britu sieviešu zīmoliem. Tieši Miss Selfridge bija pirmais plaša patēriņa zīmols, kas savās kampaņās sāka izmantot slavenības, piemēram, Keitu Mosu un “bīstamo mājsaimnieci” Nikoleti Šeridanu. Veikala koncepcija ir vienmēr piedāvāt pircējiem kaut ko jaunu un tādu, ko nevar nopirkt citur.
Galvenais pluss: Sievišķīgs stils, kas ļoti ātri pielāgojas augstās modes aktualitātēm.
Septiņdesmito gadu Amerikas kulta zīmols nesen piedzīvojis pārvērtības, kas ļāva tam nopurināt putekļus un drosmīgi doties konkurencē ar jaunajiem zīmoliem. Izstrādājot kolekcijas, regulāri sadarbojas ar pazīstamiem dizaineriem. Lielisks piedāvājums bērniem. Zīmola paspārnē ir GapKids, BabyGap, GapMaternity un Gapbody apakšzīmoli.
Galvenais pluss: Laba kvalitāte ikdienai un zema cena.
Viens no visātrāk augošajiem dzīvesstila zīmoliem Anglijā. Savā piedāvājumā vienmēr izcēlies ar lielisku humora izjūtu. Klasiski, taču ar odziņu.
Galvenais pluss: Sezonas aktualitātes par pieejamu cenu.
Te atrodami gan mazāk pazīstamu, gan jau zināmu zīmolu (piemēram, Gstar) urban style apģērbi. Cult pārdod arī sieviešu un vīriešu apavus un aksesuārus.
Galvenais pluss: Labi atlasīts preču klāsts, kas papildina garderobi vienotā stilā.
Šī zīmola pamatā ir britu tradīcijas un brīvdienu pavadīšana pie ūdens. Apģērba un aksesuāru kvalitāte ir nevainojama. Tāpat arī to aktualitāte, kas nekad neiziet no modes. Kluba žaketes, polo krekli, ādas somas un brīvdienu apavi – klasiski un eleganti.
Galvenais pluss: Nekad neiziet no modes.
Viens no lielākajiem online sporta preču veikaliem, kurā var nopirkt visu, ieskaitot aprīkojumu sporta nodarbībām. Pārsteidzoši plašs dažāda stila preču klāsts – sākot no vienkārši sportiska un beidzot ar aristokrātiski elegantu.
Galvenais pluss: Visas sporta preces pieejamas vienuviet.
Ja vēlies kaut ko nopirkt, bet nezini – ko, tad šī ir īstā vieta. Te atrodamas gan vienkāršas lietas, gan pazīstamu zīmolu preces. Pieejami arī skaistumkopšanas produkti un online stila konsultācijas. Cenas ir ļoti patīkamas, taču vislielāko prieku sniedz bezmaksas piegāde.
Galvenais pluss: Ātra piegāde, turklāt bez maksas.
Šeit iespējams atrast visskaistāko apakšveļu un no plašā dizaineru piedāvājuma pirmajā brīdī pat apjukt. Iegādājami arī peldkostīmi un slavenību iecienītā Calvin Klein, Mimi Holliday un Elle Macpherson Intimates zīmolu veļa.
Galvenais pluss: Cena un plašais piedāvājums.
Šajā tikai vīriešiem radītājā veikalā varēsi iegādāties kādu jauku lietu savam lieliskajam. Tā kā šis ir skandināvu projekts, tad arī modes preču klāsts ir atturīgi gaumīgs, bez pārspīlējumiem un uzkrītošiem zīmolu uzrakstiem. Piedāvājumā ir labākie zviedru modes dizaineru apģērbi, kā arī aksesuāri un apavi.
Galvenais pluss: Vīrietis būs priecīgs.
Globālā pirātisma laikmetā piedāvājums iegādāties filmu vai mūziku diskā šķiet teju nepieklājīgs. Tomēr šajā veikalā ir vērts ielūkoties kaut vai tikai tāpēc, ka te var nopirkt lieliskas filmu un mūzikas kolekcijas, kas noformētas kā īpašas dāvanas. Piemēram, Odrijas Hepbernas filmu izlasi un citas klasiskas vērtības. Vari iegādāties arī Džeimsa Bonda kolekciju metāla čemodāniņā savam vīrietim.
Galvenais pluss: Iespējams atrast lietas, kas veikalos jau sen vai vēl nav nopērkamas.
Pazīstamais sīku, skaistu lietiņu zīmols komentārus neprasa. Interneta veikalā vērts ieskatīties tādēļ, ka tā piedāvājums ir nesalīdzināmi plašāks nekā parastajos veikalos. Bieži notiek dažādas akcijas, un preces ir pieejamas par ļoti patīkamu cenu.
Galvenais pluss: Piedāvājums daudzkārt pārsniedz Latvijas veikalos redzēto.
Kas lojalitātes programma?
Pirmajās lojalitātes programmās 30. gadu ASV bija iespējams krāt zīmodziņus, bet 1981. gadā American Airlines ieviesa programmu uzticīgākajiem ceļotājiem (tagad tajā ir 66 miljoni dalībnieku). Lojalitātes programmas ir sevi pierādījušas visā pasaulē, un šobrīd galvenā tendence ir iesaistīties “koalīciju jeb daudzpartneru programmās”. Ja agrāk bija populāri piebāzt maku ar plastmasas kartēm, lai ar katru pelnītu mazus bonusus, tad tagad visā pasaulē arvien aktuālākas kļūst daudzpartneru programmas, sākot no Multiplus Brazīlijā, Qantas Austrālijā, Nectar Itālijā un Apvienotajā Karalistē, līdz pat BalticMiles Ziemeļeiropā.
Ar vienu karti var nopelnīt punktus dažādos sadarbības uzņēmumos – iegādājoties aviobiļetes, veicot ikdienas pirkumus, maksājot telefona rēķinus, ēdot restorānos, izvēloties kosmētiku, modes preces utt. Ar BalticMiles iespējams iepirkties arī vairāk nekā 400 interneta veikalos un iegūt labākās cenas internetā, kā arī par katru no šiem pirkumiem pelnīt BalticMiles punktus. Tie summējas ļoti ātri un ir izmantojami it visur: bezmaksas lidojumiem, iPad iegādei, kino biļetēm, mūzikai, dāvanām utt..
Teksts: Santa Kristiāna Zāmuele