dibens

Nav divu domu, ka viens no labākajiem vingrojumiem augšstilbu un dibena trenēšanai ir pietupieni.

  1. Nostājies ar kājām plecu platumā. Izpildi 25 pietupienus enerģiskā tempā.
  2. Nostājies ar sānu pret krēsla atzveltni, pieturies, iztaisno ārējo kāju paralēli grīdai, uz iekšējās kājas veic 15 pietupienus. Tad apgriezies otrādi, nomaini kājas un vēl 15 pietupienus.
  3. Nostājies taisni, kājas plecu platumā, izpildi 20 pietupienus ar strauju palēcienu – pietupies un, ceļoties augšā ar iztaisnotām kājām strauji palecies, tad atkal pietupies, atkal palecies.

Izpildi šos vingrinājumus 1-2 mēnešu garumā un redzēsi, kā ķermenis un kājas kļūst slaidākas, bet dibens iegūst seksīgu, apaļu formu.

 

 

 
Ko Tu par to saki?

Komentē

Dieviete.lv,  noteikumi, ētikas kodekss, [email protected] 2018

+371 66 66 00 22  Valguma iela 31a, Rīga.

or

Log in with your credentials

Forgot your details?