Patiesībā, tā nav īslaicīga diēta, bet gan ikdienas uztura izmaiņas ilgtermiņā, kuras palīdzēs tev tikt galā ar lieko svaru veselīgi un īsā laikā. Viena no pirmajām pasaulē slavenajām sievietēm, kas sāka par šo diētu runāt, bija Viktorija Bekhema, kurai sekoja arī Dženifera Anistone, Gvineta Paltrova un Kirstena Dansta. Tieši izmaiņas savā uzturā viņas atzīmē par iemeslu slaidumam, labajam ādas stāvoklim un enerģijai.

Sākumā šī diēta tika izstrādāta cilvēkiem, kuriem bija problēmas ar skābes līmeni gremošanas sistēmā, taču pozitīvais diētas „blakusefekts” izrādījās apetītes normalizēšanās, labāka vielu uzsūkšanās organismā un stabila svara samazināšanās (ja diētu ievēro vismaz pus gadu).

Diētas būtība ir vienkārša. Ir jāsastāda uztura plāns tā, lai 80% produktu būtu sārmaina, bet atlikušie 20% – skābi. Protams, ja tu no uztura izslēgsi arī sāli, cukuru un alkoholu, efekts būs izteiktāks un ātrāks.

Sārmainie produkti (ēd, cik vēlies!): svaigs piens, rupjmaize (bez rauga), banāni, spināti, salātlapas, selerijas, rukola, rieksti, kāposts, graudi, dārzeņi (ķirbis, burkāni, bietes, rācenis, gurķi, kabacis, topinambūrs, saldā paprika), augļi (arbūzs, mango, bumbieri, avenes), nerafinēta eļļa.

Skābie produkti (jo mazāk, jo labāk!): alkohols, limonādes un citi gāzētie dzērieni, melnā tēja, cūkgaļa, liellopa, tītara, vistas gaļa, baltmaize (arī bulciņas), baltie rīsi, griķi, vīnogas, žāvēti augļi,majonēze, sviests, olas, jogurts, biezpiens, kartupeļi, tofu siers, sēnes.

Īpaši šo diētu novērtēs veģetārieši, taču gaļēdājiem atgādinām, ka no „skābā” saraksta ēdienus ēst var. Galvenais ievērot pareizās proporcijas.

Ievērojot šo diētu mēneša laikā var zaudēt 4-5 kilogramus liekā svara, tāpēc šo diētu var atzīt gan par efektīvu, gan par drošu.

 

Materiāli rakstam no portāla „Healthline”

Autors: Dieviete.lv

 
Ko Tu par to saki?

Komentē

Dieviete.lv,  noteikumi, ētikas kodekss, [email protected] 2018

+371 66 66 00 22  Valguma iela 31a, Rīga.

or

Log in with your credentials

Forgot your details?