Jaunā tievēšanas metode jeb autofāgija ir process, kad organisms pats ar lizosomu, proti šūnu, kas iznīcina toksīnus un citus atkritumus, palīdzību pats ražo jaunas šūnas, olbaltumvielas un enerģiju.

Ir pierādīts, ka periodiskā badošanās stimulē šo autofāgijas procesu. Ja badošanos īsteno pareizi, tad tas stimulē autofāgijas procesu, kas ne tikai mazina stresu, holesterīnu, cukura līmeni asinīs un palīdz zaudēt svaru, bet arī palīdz izvairīties no vēža, pārkinsona slimības un diabēta. Autofāgijas procesu nomāc dzīvnieku izcelsmes olbaltumvielu uzņemšana, piemēram, olas, gaļa, piena produkti. Tāpēc apsver iespēju vismaz dažās nedēļas dienās izvairīties no dzīvnieku izcelsmes obaltumvielu uzņemšanas.

Video

Pastāv vairāki periodiskās badošanās veidi, tostarp 24 stundu badošanās reizi nedēļā vai badošanās katru otro dienu. Panākumu atslēga ir tajā, ka neēšanas dienā kalorijas nedrīkst pārsniegt 25% daudzumu no ēšanas dienas. Ja šādu diētu īstenot ir grūti, tad vari mēģināt izņemt tikai 1 edienreizi, protams, ar nosacījumu, ka nākamajā neapēdīsi divkārši lielu ēdiena daudzumu!

Vēl pastāv arī intervālu diēta, kad 8 stundas dienā vari ēst, bet 14 stundas badojies vai ūdens dieta – kad noteiktās dienās dzer tikai udeni vai svaigi spiestu sulu bez pievienota cukura. Periodiskās badošanās diētas ir daudz un dažādas, un tu vari izvēlēties sev atbilstošāko!

Autors: Dieviete.lv

 
Ko Tu par to saki?

Komentē

Dieviete.lv,  noteikumi, ētikas kodekss, [email protected] 2019

+371 66 66 00 22  Valguma iela 31a, Rīga.

or

Log in with your credentials

Forgot your details?