1.1 C
Rīga
sestdien, 20 aprīlis, 2024

Lai nesanāk atkal pārtērēties: Galvenie produktīvas iepirkšanās noteikumi

 

Uz pārtikas veikalu nedrīkst doties tukšā dūšā, bet pirkt apģērbu – sliktā omā. Šie ir tikai divi noteikumi, bet ir vēl vairāki, ko būtu jāievēro, ja gribas izvairīties no bezjēdzīgiem pirkumiem.

Sastādi sarakstu ar veikaliem, kurus apmeklēsi

Lai iepirkšanās būtu veiksmīga, nav obligāti jāapmeklē visi veikali. Labāk laicīgi izdomā, kurus veikalus tev vajag apmeklēt un pieturies pie grafika. Noteikti saraksta augšgalā izvieto veikalus, kuri ir tavai gaumei un stilam tuvākie. Pārējos nav vērts tērēt savu laiku.

Pērc tikai to, kas tev piestāv un saskan ar pārējo garderobi

Kad mēs esam šopinga omā, mēs nopērkam arī to, kas it nemaz nav vajadzīgs un pat nepiestāv (bet tik labi izskatās uz pakaramā…). Lai izveidotu stilīgu garderobi, tev ir jāzina, kādas krāsas un toņi tev vislabāk piestāv. + Kad plāno kaut ko iegādāties, padomā, kā tas vispār iederēsies tavā garderobē, un ar ko tu to varēsi saskaņot.

Ieguldi naudu somā un apavos

Apģērbs var arī nebūt dārgs, bet apavus un somas labāk izvēlēties no dārgākiem un kvalitatīvākiem materiāliem. Lēti aksesuāri un apavi uzreiz krīt acīs un bojā koptēlu. Atsakies no vilinājuma pirkt pakaļdarinājumus pa lētām naudām.

Nekad nepērc lētu bižutēriju

Kad steidzami gribas sevi iepriecināt, roka pati stiepjas pēc mirguļojošas kaklarotas, kas veidota no plastmasas un leta metāla. Taču lēta bižutērija var izbojāt pat pārdomātāko tēlu, tāpēc labāk ieguldīt mazliet vairāk un nopirkt kādu rotu ar pusdārgakmeņiem un no kvalitatīva metāla.

Vienmēr uzmēri iepatikušos apģērbu

Bieži vien dažādiem zīmoliem izmēri atšķiras, tāpēc, pērkot apģērbu, vienmēr seko līdzi veiksmīga šopinga galvenajam noteikumam – uzmēri apģērbu. Tā, kā apģērbs izskatās uz pakaramā, noteikti neizskatīsies uz tava ķermeņa. Tas var ne tikai izbojāt kopējo tēlu, bet arī izkropļot tavu figūru.

 

TAVS KOMENTĀRS

Please enter your comment!
Please enter your name here

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.