Tartu pilsēta uzsākusi vērienīgu kampaņu, lai savus dienvidu kaimiņus iepazīstinātu ar pilsētas daudzveidīgo brīvdienu piedāvājumu. Kampaņas tēma ir maņkārīgielatvieši, un tajā uzsvars ir likts uz latviešu vēlmi uztvert, sagaršot, pieskarties un sajust. Ikviens Latvijas iedzīvotājs ir aicināts aizpildīt virtuālo  maņkārības testu, ar mērķi noskaidrot savu spēcīgāko maņu – garšu, ožu, dzirdi vai redzi.

Aizpildot testu, dalībnieki varēs piedalīties izlozē, kurā uzvarētājam tiks piešķirta iespēja izvēlēties brīvdienu komplektu visai ģimenei kādā no viesnīcām – Hotel London, Hotel Sophia, Dorpat Hotel vaiHektor Design Hostel un iepazīt Tartu pilsētu.

Kampaņā piedalās arī ceļotājs Māris Olte un raidījumu vadītāja un producente Marta Selecka, kas nogaršos Tartu izcelsmes ēdienus un dzērienus, kā arī risinās ar pilsētu saistītas mīklas. Video ar abu latviešu piedzīvojumiem būs apskatāmi sociālajos tīklos.

Kampaņas mājas lapa: https://mankariba.visittartu.com/

No novembra beigām Tartu tūrisma vietnes visittartu.comversija tagad ir pieejama arī latviešu valodā. Mājaslapa sniedz pārskatu par naktsmītnēm, tūrisma objektiem un aktivitātēm Tartu pilsētā un tās apvidū. Organizētās izlozes dalībniekiem jābūt sasniegušiem vismaz 18 gadu vecumu.

Autors: Kaari Perm

 

 
Ko Tu par to saki?

Komentē

Dieviete.lv,  noteikumi, ētikas kodekss, [email protected] 2018

+371 66 66 00 22  Valguma iela 31a, Rīga.

or

Log in with your credentials

Forgot your details?