2.2 C
Rīga
trešdien, 18 decembris, 2024

SIA „Euroskor Latvijā” atver pirmos veikalus Baltijas valstīs

 
Foto: Euroskor.lv ekrānšāviņš

Uzņēmums „Euroskor Latvijā”, investējot nepilnu pusmiljonu eiro, paplašina savu darbību, atverot zīmola „LLOYD” veikalus arī Lietuvā un Igaunijā. Kā norāda SIA „Euroskor Latvijā” vadītājs Aldis Lūsis, šis ir pirmais solis uzņēmuma darbības attīstībai Baltijas valstu mērogā: „Tuvāko trīs gadu laikā plānojam izveidot 10„LLOYD” zīmolaveikalu tīklu Latvijā un kaimiņvalstīs.”

„Latvijas tirgus ir neliels un ļoti piesātināts ar konkurenci apavu mazumtirdzniecības nozarē, tādēļ, lai veiksmīgi turpinātu uzņēmuma izaugsmi, esam nolēmuši attīstīt tirdzniecību Baltijas mērogā,” stāsta Aldis Lūsis. 1.septembrīdarbu sācis pirmais „Euroskor Latvijā” atvērtais „LLOYD” veikals Lietuvā – tirdzniecības centrā „Panorama”, Viļņā. Novembrī durvis vērs arī „LLOYD” veikals Igaunijā – Tallinas tirdzniecības centrā „Viru”.

„Mūsu iepriekšējo gadu pieredze liecina, ka monozīmolu koncepta veikali ir ar krietni poztīvāku attīstības tendenci kā veikali ar daudzu zīmolu piedāvājumu, tādēļ turpināsim koncentrēties šajā virzienā – gan Latvijā gan ārpus tās,” norāda A.Lūsis. „Viena zīmola veikali spēj piedāvāt gan plašāku zīmola sortimentu, gan atbilstošāku iepirkšanās vidi un apkalpošanu, kas raksturīga konkrētā zīmola līmenim.Šiem veikaliem ir arī augstāka klientu lojalitāte, tāpēc strādāt var daudz efektīvāk.”  Šobrīd uzņēmums „Euroskor Latvijā” strādā ar tādiem monozīmolu veikaliem kā „Ecco”, „Tamaris”, „Clarks” un „LLOYD”.”

Kā pirmo zīmolu, ar kuru sākt savu attīstību Baltijas valstīs, SIA „Euroskor Latvijā” izvēlējies „LLOYD” gan tādēļ, ka tas piedāvā ļoti augstas kvalitātes apavus un aksesuārus ar tikai tam raksturīgu rokrakstu dizainā, gan tādēļ, ka „LLOYD” veikali Latvijā sevi jau apliecinājuši kā ļoti sekmīgus. „Latvijā mums šobrīd ir trīs „LLOYD” veikali, kas uzrāda ļoti pozitīvu attīstības dinamiku, turklāt plānojam atvērt arī ceturto šī zīmola veikalu vietējā tirgū,” norāda Aldis Lūsis.

Sekmīgi attīstīt apavu veikalu tīklu ļauj pēdējā laika pozitīvā kopējā apavu tirdzniecības nozares izaugsme gan Latvijā, gan kaimiņvalstīs, ko veicinājis iedzīvotāju privātā patēriņa un pirktspējas pieaugums. „Pēdējo gadu tirdzniecības tendences rāda, ka cilvēki ik gadu izvēlas arvien dārgākus un kvalitatīvākus apavus, priekšroku dodot zināmu zīmolu ražojumiem, uz kuriem koncentrējam arī savu veikalu piedāvājumu,” norāda Aldis Lūsis.

Šobrīd veikalu tīklā „Euroskor Latvijā” ietilpst 31 veikals – 18 „Euroskor”, 5 „Ecco” , 3 “LLOYD” Latvijā un viens Lietuvā, 3 “Tamaris” un zīmola “Clarks” veikals, kā arī interneta veikals www.euroskor.lv.

 

TAVS KOMENTĀRS

Please enter your comment!
Please enter your name here

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.