Gucci brilles diktē modi – tās kalpo kā gaumes ceļvedis cilvēkiem, kas ļoti labi pārzina modi un orientējas tajā. Dubultā šuve, ko vēsturiski pielietoja sedlu izgatavošanā, kļuvusi par Gucci zīmola sastāvdaļu.
Dior zīmola ietvari ir piemēroti visa vecuma drosmīgām sievietēm, kas seko modes tendencēm. Iedvesmas avots dizaineriem ir optimisms, lukss un feminisms. Dioram ir raksturīgi lauzt tradīcijas, ietvaru stils atspoguļo romantisku feminismu uzsverot luksusu nevis ērtību.
Yves Saint Laurent (YSL) dizaineru radītās brilles ir paredzētas sievietēm un vīriešiem, kuri meklē ko "nemirstīgi" modernu ar augstās modes pieskārienu. Dizaineru radīto ietvaru stils iet līdzi laikam, tas ir klasisks, nemainīgs un ieturēts līdz galam.
Diesel ietvaru radītāju moto ir "mūžīgi jauns" ("staying young forever"), "veiksmīgai dzīvei" ("for successfull living"), "Diesel sapņi" ("Diesel dreams"). Brilles radītas vīriešiem un sievietēm no 18-35 gadiem, to stils ir skarbs, uzkrītošs un dumpiniecisks.
Hugo Boss brilles radītas visu vecumu vīriešiem un sievietēm. Radīts biznesa cilvēkiem, kuri vēlas justies brīvi.
Giorgio Armani brenda ietvari radīti biznesa sievietēm un vīriešiem, kuriem ir svarīgi gūt panākumus darbā un kāpt pa karjeras kāpnēm. Līdz ar to, ietvaru stils ir strikts un stilīgs, taču ne ekstrēms.
Emporio Armani briļļu kolekcijai raksturīgs brīvs un atturīgs stils. Tās galvenokārt paredzētas dvēselē jauniem cilvēkiem, kam ir pašapziņa, kas droši pieņem lēmumus un kam ir savs skatījums uz dzīvi.
Valentino briļļu ietvari radīti, iedvesmojoties no sarkanās krāsas un paredzēti visiem, kas grib būt ievēroti. Atšķiras no citu brendu ietvariem ar atšķirīgas formas, izmēra un krāsas modeļiem.
MaxMara brenda ietvari ir klasiski un ar nemainīgu eleganci, domāti sievietēm no 30 līdz 50 gadiem.
Par dažādo brendu atšķirībām un īpatnībām pastāstīja Marija Frolova, Safilo Grupas pārstāve Latvijā.