jogo

Pirmā nedēļa : ķermeņa un prāta attīrīšana

Pēc šī mēneša plāna cilvēks piedzīvojot brīnišķīgas pārmaiņas. “Viss ir ļoti vienkārši.” Metodikai ir četri bloki: katrai nedēļai viens. Kopā tātad jādarbojas mēnesi. Tikai viens mēnesis patstāvīga darba, lai uzlabotu savu dzīvi! Katras nedēļas plānā – trīs uzdevumi, kurus jāīsteno un jāievēro turpmāko mēnesi. Ideālā gadījumā – arī ilgāk, ja vēlēsieties.

Agra piecelšanās, ap pulksten 6 rītā. Uzreiz parādās laiks sev, kura nekad nepietiek dienā. Sekas – miers un klusums, mierīgi vari nodarboties ar savām lietām, kamēr mājinieki vēl guļ. Šis ir īstais laiks, lai ķermenis noskaņotos izdzīvot šo dienu par simts procentiem. Slinkums, nevēlēšanās agri celties, neliecina vis par nogurumu. Man tas ir rādītājs, ka nevēlies dzīvot savu dzīvi. Kāpēc jāceļas no gultas? – atkal taču sagaida drūms rīts, satiksmes sastrēgumi, darbs… Bet ja jūsu pirmā doma būtu: “Kaut ātrāk būtu rīts un jauna diena!” – piekritīsiet, ar tādu sajūtu agrā piecelšanās nebūtu problēma! Viegli piecelsies no rīta un dzīve dzirkstīs!

Viegls uzturs. Izmaiņām nākotnē vajadzēs ļoti daudz enerģijas. Visticamāk, pašlaik tā tiek tērēta, lai ķermenis normāli funkcionētu par spīti alkohola, varbūt cigarešu, treknu produktu, konditorejas izstrādājumu, saldumu kaitīgajai ietekmei. Ikvienam ir saraksts ar savām vājībām, vajadzīgo pasvītrojiet. Precīzāk, izsvītrojiet. Jūs varat izvēlēties, kādu pārtikas veidu uzskatīt par pareizu. Es ticu veģetārismam un neapstrādātas pārtikas lietošanai. Bet par vienu lietu esmu pārliecināta: alkohols, čipsi, saldi gāzēti dzērieni, pusfabrikāti neiederas jēdzienā “veselīgs uzturs”. Tātad no tā visa jāatsakās. Porcijas vajag samazināt un nepārēsties pirms gulētiešanas.

Pārējais – nepieciešams ieklausīties savā ķermenī vai dietologā. Vissvarīgākais – nepārslogot sevi ar toksīnu izvadīšanu. Vienkārši jāēd viegls, veselīgs, garšīgs ēdiens.

Sports. Šis ir mans mīļākais un visvairāk nepieciešamais punkts. Es nepagurstoši atkārtošu: fiziskā ķermeņa tonuss un veselība ir garīgās veselības priekšnoteikums. Kustība, kā zināms, ir dzīvība. Tātad, lai nogurušā ķermenī modinātu dzīvību (un garu), nepieciešams to iekustināt! Jebkurā jums piemērotā veidā. Mani varianti: joga, skriešana un dejas. Centieties katru dienu kustēties pēc iespējas vairāk jebkādā veidā: pošoties uz darbu, dejot pie spoguļa; atteikties no lifta; trenēties sporta zālē utt.

Lasīt tālāk

 
Ko Tu par to saki?

Komentē

Dieviete.lv,  noteikumi, ētikas kodekss, [email protected] 2018

+371 66 66 00 22  Valguma iela 31a, Rīga.

or

Log in with your credentials

Forgot your details?