5.3 C
Rīga
ceturtdien, 25 aprīlis, 2024

Olīvija Vailda demonstrē ilgtspējīgu H&M kolekciju

 

Jaunā H&M Conscious Exclusive kolekcija apliecina daudzveidīgās iespējas, kā no ilgtspējīgākiem materiāliem — tādiem kā kaņepes, organiskie lini un organiskā āda — var radīt lieliskus individuāla stila apģērbus. Kolekcija, kuru kampaņā demonstrē aktrise un humāniste Olīvija Vailda, aptuveni 200 H&M veikalos visā pasaulē un Latvijā H&M veikalā t/c Galerija Centrs jau ir pārdošanā!

šā gada Conscious Exclusive kolekcijai iedvesma gūta no visas pasaules, koncentrējoties uz kleitu daudzveidību. Garo kleitu bez piedurknēm ar eleganto piegriezumu, kas darināta no organiskā lina un zīda, rotā ar roku zīmētu putnu raksti. Melnā kokteiļkleita ir izgatavota noTencel® materiāla un otrreizēji pārstrādātas vilnas, bet tās otrreiz pārstrādāto fliteru apdarē jaušama Āfrikas ietekme. Savukārt kokteiļkleitai bez piedurknēm ir apdrukas, kuras ietekmējuši japāņu raksti, un šīs kleitas radīšanā izmantota organiskās kaņepes, organiskais zīds un organiskā kokvilna.

Katrs kolekcijas apģērba gabals ir īpašs — gan pilota jaka no Tencel® materiāla, kura darināta, izmantojot žakarda audumu, kas izskatās kā uz kreiso pusi izvilkts, ar nodomu atstājot diegu galus neapstrādātus, gan organiskā zīda smokinga žakete ar atvērtas vīles šķēlumu piedurknēs, lai radītu dramatisku efektu.

Ilgtspējīgāko materiālu pielietojums ir plašs un dažāds, sākot ar pārstrādātām pērlītēm uz 20. gadu stila tīkliņa kleitas un beidzot ar organisko ādu, no kuras gatavota ādas jaka minimālisma stilā, kā arī sandalēm ar masīviem papēžiem.

„Man patīk H&M Conscious Exclusive kolekcija — gan apģērbu dizains, gan to veidošanā vērā ņemtais ētiskais aspekts. Tieši tādai jābūt modei: ar lielisku un dabiski ilgtspējīgāku stilu,” atzīst Olīvija Vailda.

„Man ļoti patīk šī Conscious Exclusive kolekcija, kurā jaušama globālā ietekme, un skaistās ar roku zīmētās apdrukas, kurus radījuši mūsu talantīgie dizaineri. Domāju, ka Olīvija Vailda ir vispiemērotākā šīs kolekcijas demonstrēšanai, jo viņai un H&M ir kopīgs mērķis — ilgtspējīgāka nākotne,” stāsta H&M radošā konsultante Anna Sofija Johansone.

 

TAVS KOMENTĀRS

Please enter your comment!
Please enter your name here

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.