Oktobra sākumā veiksmīgi aizvadīta Parīzes modes nedēļa, kuras laikā meitene no Limbažiem pievērsa visas pasaules modes industrijas uzmanību, piedaloties slavenākajos modes zīmolu šovos.
Aģentūra “Dandy Model Riga”(Dandy) Alisi Anniju Dauguli pirmo reizi ievēroja pirms trīs gadiem un nekavējoties uzrunāja. Ņemot vērā vēl tikai septembrī gūtos panākumus Londonā – Victoria Beckhem zīmola desmitgades modes skatē, kur Alise izpelnījusies Bekhemu ģimenes atzinību, arī augstie modes nami Milānā un Parīzē reaģējuši zibenīgi, piedāvājot latvietei sadarbību.
Kā stāsta aģentūras “Dandy” vadītājs Nils Raumanis, un Alises pārstāvis Latvijā, jaunajai modelei esot izteikti neskaitāmi karjerai svarīgi sadarbības piedāvājumi no modes namiem Milānā un kā viens no iespaidīgākajiem bija sadarbība ar leģendāro “Versace” modes namu. “Versace” bija prasība – noraidīt citu konkurējošu Milānas modes namu piedāvājumus, līdz brīdim, kad “Versace” šovs būs noticis un Alise tajā būs debitējusi ar savu uznācienu. Aģentūra “Dandy” šo piedāvājumu pieņēma, redzot to kā ļoti būtisku pavērsienu jaunās modeles karjerā. Jāpiebilst, ka modes skate ir pēdējais lielais modes šovs Donatella Versace karjerā, kur veiksmīgā uzņēmēja un dizainere savu modes namu vadīja neatkarīgi, tāpēc šī skate ir īpaši nozīmīga augstās modes pasaulē. Jau iepriekš medijos bija izskanējis, ka septembrī “Michael Kors” par 1,83 miljardiem eiro iegādājies Itālijas modes namu “Versace“.
Fakts, ka Alise piedalījās “Versace” modes skatē un uz mēles izgāja kopā ar visām šī brīža pasaules topmodelēm, automātiski latvietes karjeru neatgriezeniski izvirzīja industrijas uzmanības centrā. Jau nākamajā dienā meitenei tika piedāvāts sadarboties ar “Missoni” modes namu un piedalīties vienā no noslēdzošajām modes skatēm Milānā. Savā 65 gadu modes nama pastāvēšanas svinību šovā modes nama dizaineri perfekti redzēja arī Alises parādīšanos.
Redzot meitenes augstos panākumus Londonā un Milānā arī svarīgākie modes nami Parīzē izteica vēlmi satikt latvieti klātienē, Parīzes modes nedēļas kastingulaikā, kas norisinājās uzreiz pēc Milānas modes nedēļas. Vēl pirms meitene ieradās Parīzē, aģentūra “Dandy” kopā ar Alises Londonas, Milānas un Parīzes aģentiem veica nopietnu apspriedi, kuras laikā tika pieņemti stratēģiski karjeras lēmumi un jau nākamajā dienā Alise tika apstiprināta elitārā franču modes nama “Christian Dior” modes skatei, kas tikai apstiprināja aģentu pareizās stratēģijas izvēli.
Pēc “Chrisian Dior” fenomenālā modes šova sekoja neskaitāmi ietekmīgāko Parīzes modes namu sadarbības piedāvājumi, tajā skaitā “Hermes” modes nams kuru Alise vienkārši apbūra. Jau nākamajā dienā Alise tika īpaši pagodināta ar uzaicinājumu atklāt pasaulē pazīstamā zīmola modes skati, izejot uz mēles kā pirmajai. Tas ir īpašs pagodinājums modelei, un līdz šim neviena modele no Baltijas valstīm ko tādu nebija paveikusi.
Viena no gaidītākajām un intriģējošākajām modes kolekcijām bija “Valentino” modes skate par kuru tika lemts paralēli sarunām ar “Dior” un “Hermes” modes namiem. Pēc tikšanās ar “Valentino” modes nama galveno dizaineri, Alisei izdevās iekarot arī šī leģendārā modes nama sirdi. Vēlreiz pierādījās, ka meitenes karjera tiek virzīta pareizā virzienā un Alise ar savu profesionālo attieksmi un aktuāli-moderno izskatu burtiski nav apturama. Latviete tika apstiprināta arī “Valentino” modes nama skatei un nostiprināja savu pozīciju pasaules modes biznesa arēnā. Nākamajā nedēļā portāls models.com latvieti atzina par vienu no ietekmīgākajām 2018. gada jaunajām modelēm iekļaujot Alisi “Top Newcomers” reitingā.
Kopumā, 2019. gada pavasara/vasaras modes šovu sezonā, Alise piedalījās 12 modes skatēs: Victoria Bekham, Kristopher Kane, JW Anderson, Mary Katrantzou, Versace, Missoni, Christian Dior, Dries Van Noten, Loewe, Hermes, Valentino un Sacai
Kā komentēja N. Raumanis, šis viss nebūtu bijis iespējams bez Alises brīnišķīgās personības un nopietnās attieksmes. Liela loma Alises personības veidošanā ir ilggadējā nodošanās vieglatlētikai, kur meitene 15 gadu vecumā izcīnīja Latvijas čempiones titulu 7 cīņā. Tas, viennozīmīgi, palīdzējis meitenei būt atbildīgai, disciplinētai un profesionālai. Jāpateicas arī augstākās kvalitātes aģentu darbam, kas atklāja meiteni pirms trīs gadiem vienā no vērienīgākajām modeļu meklēšanās tūrēm un, protams, arī vecāku atbalstam, bez kā šis viss nebūtu bijis iespējams.
Jau vairākus gadus šādi panākumi Latvijai gājuši secen. Nils Raumanis to skaidro gan ar to, ka bieži Latvijas aģentūras nepietiekami izvērtē jauna modeļa potenciālu, gan nepietiekami veido modeles karjeras menedžmentu. Iespējams, ka nespēj izveidot “ideālo komandu” starp jaunieti, viņas ģimeni un aģentūru. Bieži arī paši jaunieši pret šo nodarbi izturas ļoti vieglprātīgi vai arī nesaņem pietiekamu atbalstu no vecākiem. “Jau pirmā mirklī ieraugot Alisi man bija skaidrs, ka šī ir meitene, kādu sen pasaule nav redzējusi! Tas bija profesionāls pienākumus piedāvāt meitenei iesaistīties modes industrijā. Par laimi Alises vecāki izrādījās ļoti atsaucīgi un pretimnākoši un ņemot vērā viņu iepriekšējo līdzdalību meitenes profesionālajā sporta pasaulē, jau no pirmās dienas bija jūtams100% atbalsts un izpratne arī modeles karjeras veidošanā.” atzīst N. Raumanis. “Alisei ir ļoti paveicies, jo meiteni Eiropā pārstāv “butik” tipa aģentūras, kas ne tikai ir līderos savā valstī, bet arī aģentūras ar īpašu attieksmi pret modeles karjeru, pašu meitenei, viņas ģimeni un viņas Latvijas aģentūru!” piebilst N. Raumanis.
Līdz šim modeļu aģentūra “Dandy” pasaulei jau ir devusi tādus starptautiski pazīstamu Latvijas modeļu vārdus kā Ginta Lapiņa, Ieva Lagūna un Eva Bērziņa un šobrīd jau ir skaidrs, ka arī Alises Annijas Daugules vārds turpinās šo zelta sarakstu, vienlaicīgi atgriežot Latviju augstākajā modes elitē!
Autors: Dandy models
19.10.2018.