3.8 C
Rīga
sestdien, 20 aprīlis, 2024

Iepirkšanās laikā cilvēki negaidīti piedzīvo unikālas stila pārvērtības

 
Foto: Raimonds Birkenfelds

Modes un izklaides centra Rīga Plaza drosmīgākajiem apmeklētājiem brīvdienās tika piedāvāta unikāla iespēja kļūt par modeļiem un ļauties Latvijā pazīstamu stila un modes ekspertu pārvērtībām. Make-up, stila, fotogrāfa un friziera meistari nejauši izvēlējās Rīga Plaza apmeklētājus, lai piedāvātu tiem piedzīvot vēl nebijušas stila pārmaiņas uzreiz un uz vietas tirdzniecības centrā.

Lai negaidīti pārsteigtu savus apmeklētājus, modes un izklaides centrs piedāvāja stila pārvērtību šovu, kurā varēja piedalīties drosminieki, kas piekrita izaicinājumam tūlīt uz vietas. Stiliste Ilze Grickus, make-up māksliniece Dita Grauda, fotogrāfs Toms Norde un friziere Zane Neilande no HairRiga rūpējās, lai stila pārvērtības tiešām būtu iespaidīgas! Pārvērtības kopā piedzīvoja deviņi nejauši izvēlēti Rīga Plaza Cosmopolitan Shopping Nights apmeklētāji.

Tā kā stila meistariem bija ierobežots laiks, tad svarīgi bija darboties kā vienotai komandai, jo viņi iepriekš nezināja, kādi cilvēki būs un kādām pārvērtībām katrs piekritīs. 

“Ne tikai dalībniekiem, bet arī man kā stilistei un visai komandai, tā bija liela uzdrīkstēšanās. Jo dažiem cilvēkiem pārvērtības mēs mēģinājām īstenot ļoti radikāli, piedāvāt viņam tādu stilu, kādā viņš līdz šim nekad nebija iejuties. No pelēkām, ikdienišķām krāsām un sev ierastā tēla līdz aktuālām, krāsainām un pārliecinošām stila detaļām. Mēs mēģinājām iedrošināt cilvēkus pārliecinošām un redzamām pārmaiņām. Esmu pārsteigta, ka mūsu līdzcilvēki ir tik atsaucīgi, jo piedzīvot pārvērtības vēlējās tiešām liels skaits interesentu un bija gatavi to īstenot tūlīt uz vietas,” norāda stiliste Ilze Grickus. 

Foto: Raimonds Birkenfelds

“Ņemot vērā lielo skaitu cilvēku, kas tiešām vēlējās piedalīties šajā šovā, un interesi no tiem cilvēkiem, kas to visu vēroja no malas, esam lauzuši priekštatu, ka mūsdienās neesam spontāni un ka pār mums valda laika trūkums! Šī mūsu modes performance pierādīja, ka cilvēki ir gatavi avantūrai. Protams, tas nebūtu iespējams bez kolosāli radošās komandas, kas visu spēja realizēt profesionālā līmenī tik īsā laikā,” uzsver modes un izklaides centra Rīga Plaza mārketinga vadītāja Urzula Spickus.

Šāds stila pārvērtību šovs Cosmopolitan Shopping Nights ietvaros notika pirmo reizi, kad aicināti piedalīties bija visi tirdzniecības centra apmeklētāji, un arī pārējiem pircējiem bija iespēja klātienē vērot pārvērtību gaitu un atbalstīt drosminiekus. Tas bija izaicinājums arī pārvērtību meistaru komandai, jo vizuālajām pārmaiņām pieteicās ne tikai sievietes un jaunieši, bet arī vīrieši un bērni. Visi dalībnieki saņēma arī dāvanas no Rituals Cosmetics, Rīga Plaza dāvanu kartes un par piemiņu fotogrāfijas no Toma Nordes.

Foto: Raimonds Birkenfelds

“Izdzirdēju paziņojumu, ka notiek pārvērtību šovs, un tikko man bija dzimšanas diena, nodomāju, kāpēc sevi neiepriecināt. Aizgāju uz atlasi un tiku vienā no grupām, kas piedzīvo pārvērtības. Ikdienā cenšos ģērbties sievišķīgi, bet šoreiz man bija iespēja uzvilkt ādas kleitu, sacelt matus uz augšu un ielikt katrā ausī atšķirīgu auskaru. Tas man lika padomāt – kāpēc ne!? Par piedzīvoto esmu ļoti priecīga, ka tiešām uzdrošinājos,” smaidot stāsta viena no dalībniecēm Inese Rihtere. 

“Mērķtiecīgi atnācu uz Rīga Plaza, lai iepirktos izpārdošanā un pēkšņi tiku ierautas stila pārvērtību šovā. Piedalījos pārvērtībās labprāt un pat pie friziera uzdrošinājos izdzīt matos interesantu līniju, lai izceltu matu griezumu. Jaunais stils mani pārvērta par dažiem gadiem jaunāku,” priecīgi norāda viens no dalībniekiem Kristaps Vasarājs. 

“Pārvērtībās piedalījos ar savu meitu, tas mums bija patiess piedzīvojums. Tiku sapucēta un visu dienu varēju vēl justies nedaudz pacilāta par skaisto notikumu. Tas bija ne tikai jautri, bet arī noderīgi, jo uzklausīju arī dažādus ieteikumus no meistariem. No pasākuma paliks labas atmiņas un arī skaisti fotoattēli,” stāsta viena no dalībniecēm Inga Kļaviņa. 

 

TAVS KOMENTĀRS

Please enter your comment!
Please enter your name here

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.