Dažkārt, lai mainītu pasauli uz labo pusi, ir jāsāk ar pārmaiņām sevī. Dienas gaitā mēs daudz ko darām automātiski. Tad, kāpēc gan nepārvērst to par veselīgiem un noderīgiem paradumiem? Tas nav ne grūti, ne garlaicīgi. Portāls „Brightside” piedāvā noderīgus ieradumus, kuri mainīs tavu dzīvi uz labo pusi.

Sāc savu dienu ar glāzi ūdens ar citronu

Šis rituāls lieliski iekustinās tavu vielmaiņu pirms brokastīm. Citrona sula satur C vitamīnu, kurš stiprina imunitāti, bet ūdens vienkārši iedarbina organismu. Pie tam, ar laiku tavas ādas stāvoklis uzlabosies, tāpēc droši var teikt, ka šis ir vienkāršs ieradums ar labām sekām

Nēsā līdzi vieglas uzkodas

Nē, mēs šeit nerunājam par šokolādi un cepumiem. Mēs runājam par veselīgākām uzkodām (rieksti, žāvēti augļi, svaigi augļi, maizes sausiņi), kas gan remdēs izsalkumu, gan remdēs vēlmi pēc neveselīgiem našķiem. Ja gribas ēst, ir jāēd, un labāk, lai tas ir veselīgs ēdiens.

Izmanto zobu diegu

Tavu zobu stāvoklis ir tieši atkarīgs no kopējās organisma veselības. Ja mums ir grūtāk ikdienā parūpējies par organismu no iekšienes, tad mums vismaz ir dota iespēja parūpēties par saviem zobiem. Izmanto zobu diegu, lai iztīrītu zobu starpas, kurām zobu birste klāt netiek.

Pēc katras maltītes apēd ābolu

Speciālisti iesaka tīrīt zobus pēc katras ēdienreizes, taču tas ne vienmēr ir iespējams. Mēs piedāvājam vienkāršu un garšīgu risinājumu – pēc katras ēdienreizes apēd ābolu. Tas iztīrīs muti no ēdiena paliekām, kas sasprūdušas zobos, uzlabos asins cirkulāciju smaganās un normalizēs skābes līmeni mutē.

Ej kontrastdušā

Tikai dažas minūtes šīs procedūras sniegs daudz labuma tavai veselībai. Kontrastdušas stiprina nervu sistēmu un asinsvadus.

Noliec uz sava galda ūdens pudeli

Daudzi cilvēki pat nepiefiksē to, ka cieš no dehidrācijas. Ja tu vēlies pievērsties veselīgam dzīvesveidam, pirmā lieta, ar ko būtu jāsāk, ir ūdens dzeršana. Tēja, kafija un gāzēti dzērieni nav šajā sarakstā. Vienmēr nēsā sev līdzi pudeli tīra ūdens un neaizmirsti nolikt vienu arī uz sava darba galda – tu dzersi vairāk pašai nemanot. Ja vēlies vēl izteiktāku efektu, uzliec telefonā atgādinājumu, ka vismaz reizi stundā ir jāpadzer ūdens.

Ēd riekstus

Apēd vismaz 50 g riekstu dienā – jebkurus, kas tev garšo. Rieksti satur selēnu, E vitamīnu, antioksidantus, kalciju, dzelzi, magniju un vēl daudz citu mikroelementu. Tie arī uzlabo matu un nagu veselību.

Guli zeķēs

Vari nedarīt to katru dienu, taču ik pa laikam vajadzētu. Vasarā tās var būt kokvilnas zeķes, ziemā – vilnas. Pēc dušas un pirms došanās gulēt, sasmērē pēdas ar kokosriekstu eļļu. Iemasē to pēdās, lai tā labāk uzsūktos un uzvelc zeķes. No rīta tu manīsi, ka pēdas ir kļuvušas maigākas. Pēc mēneša tu vispār varēsi aizmirst par cietu ādu uz papēžiem.

Lasi katru dienu

Lasīšanai būtu jābūt automātiskam ikdienas ieradumam, jo tā uzlabo tavu atmiņu, loģisko domāšanu un iztēli. Lai ātrāk pieradinātu sevi pie regulāras lasīšanas, noliec grāmatas dažādās vietās savā mājā: vannasistabā, virtuvē, pie gultas. Neaizmirsti arī ielikt grāmatu savā somā, lai varētu palasīt, kamēr brauc sabiedriskajā transportā vai kamēr gaidi draudzeni kafejnīcā. Pietiks arī, ja lasīsi 15-20 minūtes dienā.

 

Autors: Dieviete.lv

Ko Tu par to saki?

Komentē

Dieviete.lv,  noteikumi, ētikas kodekss, [email protected] 2018

+371 66 66 00 22  Valguma iela 31a, Rīga.

or

Log in with your credentials

Forgot your details?