2.5 C
Rīga
trešdien, 24 aprīlis, 2024

Pixy Canvas “Liec mirkļiem ilgt mūžību”

 


Šodien pie mums uz interviju ciemos ir atnākusi harizmātiskā Lelde Lapiņa, kura pārstāv latviešu uzņēmumu Pixy Canvas. Lelde pastāstīs par to, kas ir kanva, kā viņa dibināja savu uzņēmumu un kā likt mirkļiem ilgt mūžību!

Ko Jūsu kompānija piedāvā un kas vispār ir kanva?

Kanva pēc būtības ir audekls, ko parasti izmanto mākslinieki gleznošanai. Savukārt, fotokanvas(kanvas – foto gleznas) ir speciāli apdrukāts kokvilnas audums, kas ir apstiepts ap dabīga priedes koka apakšrāmi. Šīs foto gleznas parasti izvēlas, lai veidotu estētisku interjera noskaņu. Nereti tās izvēlas kā dāvanu vai vienkārši, sirds priekam. Ar Pixy Canvas platformas palīdzību cilvēki iegūst dizaina elementu, kas tiek individuāli veidots, atspoguļojot dzīves skaistākās atmiņas, mirkļus no iemūžinājām fotogrāfijām. Citiem vārdiem sakot, klients augšupielādē sev mīļu fotogrāfiju un mēs kopā radām kanvu.

Un to mājaslapā var tik viegli izdarīt?

Jā, protams. Jūs varat ienākt mūsu lapā, droši augšupielādēt savu attēlu, personalizēt to un saņemt savu kanvu. Tie ir tikai 3 vienkārši soļi, kas vidēji aizņem 2-3 minūtes.  

Vai jūsu produkts ir pieprasīts ārpus Latvijas? Kā ir ar ārzemju tirgu?

Jā! Piedāvājam foto kanvas iegādāties arī klientiem ārzemēs. Mums patīk ideja, ka visu ražojam tepat Latvijā, bet piedāvājam iegādāties jebkurā pasaules vietā!

Vai eksportējat uz jebkuru valsti?

Jā, mūsu sadarbības partneri palīdz nodrošināt ātru un drošu piegādi uz praktiski jebkuru galamērķi.

Vai ārzemnieki izvēlas to pašu, ko latvieši? Vai tomēr ir atšķirīgi pieprasījumi?

Jā, tirgus atšķiras! Ārzemnieki vairāk izvēlas māksliniekiem paredzētās, neapstrādātās kanvas jebkanvas gleznošanai, priedes koka apakšrāmjus vai arī mākslas darbu reprodukcijas no mūsu kanvu galerijas, kas ir gatavas izsūtīšanai vien pāris stundu laikā. Latvijā uzsvars tiek likts uz personīgo pieredzi un ikdienas dzīves mirkļiem, piemēram, kāzas, bērni, ģimene, dzīvnieki, draugi, ceļojumi.

Kas ir tā viena lieta ar kuru jūsu produkts ir īpašs? Ar ko jūs atšķiraties no konkurentiem?

Jāsaka, ka tās ir vairākas lietas… Pirmkārt, mēs esam pārliecināti, ka attēlam ir spēks, un viens attēls var palīdzēt mums mācīties, izstāstīt nebeidzamu stāstu, iedvesmot un pārsteigt. Un patiesībā – pats foto attēls vai mirklis uz tā, ir šis “X” ingredients un katram tas ir kaut kas savs un ļoti īpašs. Tāpēc mēs Pixy Canvas platformu veidojām tā, lai klients, ienākot mājas lapā, var personalizēt, iedvesmoties, radīt un būtībā – pats būt mākslinieks, sava stāsta radītājs vai “laimes kalējs”! Galvenais, lai tas būtu vienkārši, saprotami un pieejami, kas arī ir mūsu galvenā atšķirība no konkurentiem – intuitīva mājas lapas lietošana. Tāpat, atšķiramies arī ar saturu – piemēram, piedāvājam krāsojamās kanvas. Es to saucu par meditāciju kanvā jeb mandalā. Kā bērni, tā pieaugušie, arī mēs paši uz šīm kanvām esam kā uzburti. Šādas, jau sagatavotas krāsojamās kanvas var atrast mūsu veikalā vai veidot jaunu pēc saviem ieskatiem un vēlmēm. Tāpat pieminēšu ka platformas funkcionālā vide ļauj personalizēt jebkuru no Galerijā jau pieejamajiem produktiem un aicinu to pārbaudīt darbā – lielāku vai mazāku, tādu vai citādu…

Kā jūs vispār izdomājāt aizsākt kanvuražošanu? Kāds bija pats sākums?

Sākums patiesībā bija ļoti interesants. Man mājās bija “patukša” siena un, šķērsojot istabu, nepārtraukti viņa palika manāacu horizontā.  Nevarēju saprast, kā aizpildīt šo tukšumu un padarīt telpu mājīgāku, līdz pirms pus gada man kāds Augstāks spēks atsūtīja domu, ka tur iederētos skaistas kanva jeb foto glezna. Es to sākumā atstāju tikai idejas līmenī, un nodomāju – kad pienāks laiks, tad arī atradīšu tieši tādukanvukā vēlos. Pēc kāda laika, izskanēja piedāvājums: “Klausies, ir projekts, kas Tev varētu šķist interesants…Vai Tu zini kas ir kanva?” Pasmaidīju un nodomāju, cik viss ir dzīvē saistīts. Viss materializējās!

Kas tagad rotā Jūsu tukšo sienu?

Tagad jau šī baltā siena ir izveidojusies kā stāsts, kas no vienas puses aizsākas ar pilsētas skatiem, pāriet uz ziedu motīviem un beidzas ar ģimenes atmiņām no ceļojumiem. Un jā, redzi – tas veido to manas mājas personību. Pēc dabas, esmu ļoti liela estētiķe. Man patīk skaista vide, skaisti cilvēki.Gan iekšēji, gan ārēji skaisti, protams. Ir patīkami, ja mēs savu ārējo skaistumu varam iemūžināt un ikreiz atgriezties pie tā – neatkarīgi no tā cik laika ir pagājis.

Kādi ir jūsu sapņi attiecībā uz uzņēmumu? Nākotnes redzējums?

“The sky is the limit”, – Lelde nosaka un sirsnīgi pasmaida. Nospraust vienu konkrētu mērķi, laikam nesanāks. Noteikti vēlamies attīstīties, vairāk eksportēt, un tajā pašā laikā neaizmirst par savējiem! Veidojot reklāmas kampaņas medijiem bieži lietojam frāzi – “Liec mirkļiem ilgt mūžību”, kas ir saaudzis ar mūsu izpratni par šo produktu un tā definīciju. Mēs ticam, ka viens mirklis var ilgt mūžību!!! Un pēc analoģijas ceru, ka mūsu komanda un tās darbība būs tik pat ilga! Nevaru nepieminēt, ka ir fantastiska sajūta brīdi, kad klients atver iepakojuma kasti un sajūsmā saka “WOW!… Negaidīju!” Tas tiešām ir ļoti emocionāls un skaists brīdis kas silda! Viens attēls var sagādāt tik daudz prieka!

Kāds jums ir darba kolektīvs, kāda ir tā ikdiena?

Neticēsiet, bet štatā esam vien divi cilvēki! Protams, jāsaka ka ļoti daudz izmantojam ārpakalpojumus. Mums ir sava IT komanda, digitālā mārketinga speciālisti un dizaineri. Mums viss ir ļoti dinamisks, tāpēc izvēlamies izmantot ārpakalpojumus.

Vai klients ir kādreiz lūdzis ko neizpildāmu?

“The sky is the limit”, – smaidot atkārto Lelde. Mums nav neizpildāmu uzdevumu! Mēs paši visu darām: gan rāmjus liekam kopā, gan drukājam, gan visu citu. Līdz šim brīdim sarežģītākais pasūtījums bija 3 metrus lielas kanvas izveide.Tā bija milzīga! Tas tiešām bija izaicinājums, bet mēs to paveicām. Noteikti, ja būtu vēl kāds sarežģītāks projekts, mēs to izdarītu. Mums viss ir iespējams!

Kāda atšķirība pieprasījumos starp sieviešu un vīriešu auditoriju?

Uzskatu ka estētiskums ir katras sievietes sirdslieta, un no šī pieņēmuma arī mūsu galvenā mērķauditorija – sievietes. Ar vīriešiem, savukārt, ir tā – “Es īsti nezinu, ko es gribu – atbrauciet, paskatieties un pasakiet, kas te iederētos. Galvenais lai ir gaumīgi un skaisti”. Tajā pašā laikā sievietes jau provizoriski zina ko vēlas, kādos toņos, cik lielu, 1 paneļa kanvuvai vairāku paneļu kanvas, personalizē, veido kolāžas, eksperimentē.

Un kā ar dāvanām? Vai var pasūtīt arī dāvanu?

Īpaša dāvanu iesaiņošanas iespēja vēl top. Protams, ja Jūs uzrakstītu mums un pateiktu, ka vēlaties kaut ko īpašu vai mīļu, mēs noteikti to arī izdarītu.  Mēs savu darbu darām ar tādu attieksmi, kādu mēs paši gribētu saņemt. Kāda mana draudzene atbrauca ciemos uz studiju un teica: “Man patīk, ka tu visu dari tik rūpīgi, nevis kaut kā – pa roku galam! Es arī vēlos, lai man pie sienas karājās, kas skaists, nevis kaut kas pa roku galam izdarīts. Mēs rēķinājām, cik laika nepieciešams, lai apvilktuvienu kanvu,un izrēķinājām, ka 3 līdz 5 minūtes, bet teikšu godīgi, mums paiet no 15 līdz 20 minūtēm, jo mums rūp, lai viss būtu, lai viss sakristu… Un ja klientu kaut kas neapmierina, tad mēs vienmēr piedāvājam izveidot visu no jauna. Tā ir tā garantija, kuru mēs dodam, jo tas ir tieši TIK svarīgi, lai klients būtu apmierināts.

Uzmundrinājums, ko teiktu citiem mazajiem uzņēmējiem?

Šis jautājums man patīk vislabāk! Pēc horoskopa esmu Mežāzis, un es vienmēr pirms rīkojos, visu kārtīgi apdomāju, izanalizēju. Pirms uzsāku šo projektu, protams baidījos, šaubījos un biju satraukusies, jo riskēju. Bet tad, ja nemaldos, redzēju interviju ar Ralfu Eilandu, un viņam draugs reiz bija ieteicis: “Ja nezini, kā rīkoties, tad pajautā sev – ko es darītu, ja nebaidītos?” Un es sev uzdevu jautājumu: “Lelde, kā tu rīkotos, ja tu nebaidītos? Un tieši tā es arī rīkotos un rīkojos vēl arvien. Dariet arī Jūs tā!

Iepazīsties ar foto kanvām šeit:  www.pixycanvas.eu

 

 

 

 

TAVS KOMENTĀRS

Please enter your comment!
Please enter your name here

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.