4 C
Rīga
ceturtdien, februāris 22, 2024

Atrodi īsto mūziku savam treniņam!

 

Ir pierādīts, ka mūzikas klausīšanās treniņa laikā var likt tev darboties vēl intensīvāk kā parasti. Noteikti arī tu pati esi pamanījusi, ka dziesma ar ātru ritmu liek tev sportot labāk, ātrāk un stiprāk.

Pēdējo 28 gadu laikā Dienvidu Kvīnslendas Universitātes profesors Pīters Terijs ir strādājis ar Olimpiskās klases atlētiem, lai noskaidrotu mūzikas ietekmi uz viņu treniņu režīmiem. Lūk, profesora ieteikumi, kā piemeklēt labāko mūziku arī tavam treniņam:

  • Pieskaņo mūziku tai aktivitātei, ar kuru plāno nodarboties un psiholoģiskajam efektam, kuru vēlies iegūt. Piemēram, skaļu, ritmisku, ātru mūziku ar izteiktiem basiem ir ieteicams klausīties pirms treniņiem, kuros paredzēts spēka un kardio slodzes intervālu savienojums.
  • Piemēro mūziku treniņa intensitātei. Respektīvi, ja tu plāno skriet ātrā tempā, tev būs nepieciešama ritmiskāka un ātrāka mūzika.
  • Izvēlies mūziku, kas tev rada motivējošas asociācijas. Tās var būt saistīta ar kādu filmu vai tev svarīgām atmiņām. Varbūt tu treniņā vēlies sasniegt tik slaidas rokas kā Riannai? Tad savā pleilistē noteikti iekļauj viņas ritmiskās dziesmas!
  • Izvēlies mūziku, kas satur uzmundrinošas frāzes, piemēram “keep on running” vai “work your body” skriešanas laikā.
 

TAVS KOMENTĀRS

Please enter your comment!
Please enter your name here

Iepriekšējais raksts***
Nākamais raksts6 muļķīgi meli ginekologam