-0.7 C
Rīga
piektdien, februāris 3, 2023

Padari savu vēderu seksīgāku

 

Slaidu un seksīgu vidukli iegūt nav nemaz tik grūti. Tev tikai nepieciešams gribasspēks. Pāris minūtes katru dienu, ko veltīsi šiem vingrinājumiem, noteikti būs tā vērtas. Izlasi padomus, kā ātri un efektīvi iegūt skaistu vēderu. Uzliec mūziku, iekārtojies ērtāk un sāc!

Cilā kājas. (1) Apgulies uz muguras, kreiso ceļgalu saliec 90 grādu leņķī, bet labo kāju izstiep uz priekšu un nedaudz pacel virs grīdas. (2) Pacel uz augšu labo kāju, lai tā atrastos perpendikulāri grīdai. Noturi šo pozu pāris sekundes un tad atgriezies sākumpozīcijā. Plecus turi stingri piespiestus grīdai. Atkārto vingrinājumu 10 reizes ar labo kāju, pēc tam 10 reizes ar kreiso kāju.

 

Stiepies uz priekšu. (1) Apgulies uz muguras, plecus piespied grīdai, rokas sakrusto aiz galvas, kājas saliektas. Taviem ceļgaliem ir jāsaskaras, bet pēdām jābūt izvērstām uz āru. (2) Stiep labo roku pretī kreisajam ceļgalam, paliec šādā pozā pāris sekundes un tad atgriezies sākumpozīcijā. Plecus turi stingri piespiestus grīdai. Tad izstiep kreiso roku pretī labajam ceļgalam. Atkārto vingrinājumu 15 reizes.

 

Dēlis ar kājas pacelšanu. (1) Nogulies uz vēdera un, balstoties uz plaukstām un pēdām, pacel ķermeni no grīdas. Ķermeni turi taisnu, rokas plecu platumā. Ievelc vēderu un nedaudz pacel labo kāju, pirkstgalam jābūt nostieptam. (2) Tad pacel labo kāju tik augstu, cik vari, un noturi pāris sekundes un pēc tam atgriezies sākumpozīcijā. Ja vēdera muskuļi būs sasprindzināti, tev būs daudz vieglāk pacelt kāju uz augšu. Atkārto 10 reizes ar labo kāju, pēc tam 10 reizes ar kreiso kāju, kopā veicot divus vingrinājuma ciklus.

 

Dēlis ar ceļgala saliekšanu. (1) Balstoties uz plaukstām un pēdām, pacel taisnu ķermeni no grīdas. Rokas plecu platumā, pirkstgali nostiepti. Kreiso kāju nedaudz pacel virs grīdas. (2) Sasprindzini vēderu, saliec kreiso kāju celī un virzi to uz rokas pusi. Saliektajai kājai jābūt paralēli grīdai, ceļgals vērsts uz sāniem. Atkārto vingrinājumu 10 reizes ar kreiso kāju un tad maini puses.

Vingrojumus iesaka slavenību trenere Treisija Andersone.

 

TAVS KOMENTĀRS

Please enter your comment!
Please enter your name here