1. Tavi pleci ir

  1. a) platāki par gurniem
  2. b) vienāda platuma ar gurniem
  3. c) šaurāki par gurniem

2. Džinsi pēcpusē tev

  1. a) parasti spiež
  2. b) der perfekti
  3. c) parasti karājas

3. Tavi augšdelmi izskatās

  1. a) lieli
  2. b) vidēji
  3. c) mazi

4. Tavu ķermeni vislabāk raksturo

  1. a) uzkrāju liekus tauciņus
  2. b) taukus īpaši neuzkrāju un redzams arī neliels muskuļu reljefs
  3. c) vienmēr esmu bijusi tieva

5. Tava ķermeņa forma izskatās pēc

  1. a) bumbiera
  2. b) smilšu pulksteņa
  3. c) taisnstūra

6. Apņem vienas rokas plaukstas locītavu ar vidējo pirkstu un īkšķi. Vidējais pirkst un īkšķis

  1. a) nesaskaras
  2. b) saskaras
  3. c) pārklājas

7. Tavs svars

  1. a) viegli pieaug
  2. b) viegli pazūd un viegli nāk klāt
  3. c) tik pat kā nepieaug, bet viegli pazūd

8. Tavs krūšu apkārtmērs ir

  1. a) 106cm un vairāk
  2. b) 88 līdz 106 cm
  3. c) 88cm vai mazāk

Saskaiti, kuras atbildes – a, b vai c tev ir visvairāk. Ja skaits sadalās vienādi starp diviem ķermeņa tipiem, tad zini, ka tas ir pilnīgi normāli. Proti, “tīri” ektomorfi, mezomorfi un endomorfi ir retums. Visbiežāk cilvēki ir visu ķermeņa tipu sajaukums, bet kāds no tiem parasti izceļas vairāk, nekā citi.

  1. a) Tu esi endomorfe

Tev nav grūtības ar muskuļu audzēšanu, bet ir grūtības ar liekā svara nodzīšanu. Endomorfiem treniņiem parasti ir jābūt garākiem nekā mezomorfiem vai ektomorfiem. Tas izskaidrojams ar to, ka endomorfiem vairāk jāstrādā pie tauku nodzīšanas. To treniņu programmā vēlams iekļaut izturības vingrinājumus, kas prasa lielu piepūli un svīšanu. Endomorfiem liela uzmanība jāpievērš uzturam, ja mērķis ir tauku zudums.

  1. b) Tu esi mezomorfe

Mezomorfi ir vispiemērotākie gandrīz visos sporta veidos, arī fitnesā viņi ir līderi. Protams pie noteikuma, ka tiek ievērots pareizs režīms, jo endomorfs, kas ievēro labu režīmu pilnīgi noteikti var būt labākā formā, kā slinkojošs mezomorfs.

  1. c) Tu esi ektomorfe

Tu, visticamāk, esi kalsna, gara auguma, tieviņa un salīdzinoši vāja. Tev varbūt tas nepatīk, bet citas, kuras tādas nav, apskauž tavu ātro vielmaiņu. Ektomorfiem parasti grūtības sagādā iegūt proporcionālu ķermeņa miesas būvi, jo tiem ir ātra vielmaiņa, muskuļu audzēšana sagādā lielas grūtības. Ja vēlies to darīt, liela uzmanība jāpievērš tavai ēdienkartei. Vajadzēs ēst daudz olbaltumvielu un ogļhidrātu, kā arī atpūta ektomorfiem ir ļoti svarīga.

Autors: Dieviete.lv

 

 
Ko Tu par to saki?

Komentē

Dieviete.lv,  noteikumi, ētikas kodekss, [email protected] 2018

+371 66 66 00 22  Valguma iela 31a, Rīga.

or

Log in with your credentials

Forgot your details?