8.6 C
Rīga
svētdien, 28 aprīlis, 2024

Skaties Riga Fashion Mood!

 

29. un 30.martā jau ceturto reizi norisināsies modes festivāls Riga Fashion Mood. Šoreiz par norises vietu ir izvēlēta neordināra un ļoti radoša vide –  topošais Rīgas radošais kvartāls Tabakas fabrika, Miera ielā 58. Tieši tāpat kā pagājušogad, arī šoreiz Riga Fashion Mood tiešraidi tev būs iespēja skatīties Cosmo.lv.

Norises vieta ir simboliska  – fabrikas rūpnieciskā telpa, radošuma gaisotne, radīšanas process, profesionāla pieeja un 15 modes dizaineru jaunās kolekcijas piesaka sevi sabiedrībai! Kārtējais sākums kā apliecinājums Latvijas modes attīstībai. 

Divu dienu laikā tiks izrādītas Latvijas vadošo un jauno modes dizaineru veidotās pret-a-porter kolekcijas. Dalībnieku sastāvs ir patiesi dažādus modes stilus un raksturus pārstāvošs kopums, kas reprezentē Latvijas modes dažādību. Savas jaunākās kolekcijas demonstrēs par Latvijas modes klasiķiem atzītie mākslinieki Žanete Auziņa, Baiba Ripa un Aleksandrs Pavlovs, Krievijas tirgu iekarojusī Irina Košakova,  strauju popularitāti iekarojošais Cinnamons, ekscentriskā Līga Banga, ilgtspējīgās filosofijas caurstrāvotais zīmols Recycled, gan jaunie, ar raksturu apveltītie modes talanti – Daiga Zvirgzdiņa, Mila Ludmila Kruglika, Iveta Vilne, Reinis Ratnieks, Zane Poriete un Arvils Linde, kā arī dzīvesprieku nesošie bērnu zīmoli Zaza Couture, Leny Tomy Factory un Denēze.

Šī gada Riga Fashion Mood vizuālās indentitātes autore ir modes māksliniece Žanete Auziņa. Darbs tapis sadarbībā ar fotogrāfi Natāliju Berēzinu un modeli Līgu Jankovu (Dandy).

Lai veicinātu Latvijas modes pieejamību sabiedrībā, pavasara Riga Fashion Mood var apmeklēt ikviens modes interesents, iegādājoties biļeti Biļešu servisa tirdzniecības vietās vai skatoties tiešraidi interneta portālā  www.cosmo.lv. Tiešraidi nodrošina tehnoloģiju partneris Lattelecom.

Riga Fashion Mood  organizators ir biedrība “Latvijas Modes palata”, kas sevī apvieno modes dizainerus, mācībspēkus, ražotājus,  un citas modes attīstībā ieinteresētās personas. Tās mērķi ir attīstīt modes dizaina platformu Latvijā, veicināt sabiedrības iesaisti, informētību un ieinteresētību par modes sfēru un tās aktualitātēm Latvijā. Ar šī pasākuma palīdzību organizatori vēlās radīt  iespēju dizaineriem piedāvāt jaunās kolekcijas biznesa klientu segmentam vietējā un starptautiskā mērogā, veicinot arī gala patēriņa pieaugumu.

 

TAVS KOMENTĀRS

Please enter your comment!
Please enter your name here

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.