Tikai 1/3 aptaujāto Latvijas iedzīvotāju regulāri kopj sejas ādu – ik dienas no rīta un
vakarā, liecina š.g. augustā Amway veiktais pētījums. Sievietes sejas kopšanai
pievērš ievērojami lielāku uzmanību: regulāri ādu kopj puse sieviešu,
salīdzinājumam – tikai 12% vīriešu.
Lielākā daļa (77%) norāda, ka biežākais ikdienas kopšanas rituāls ir sejas nomazgāšana
ar ūdeni. Otrajā vietā ir mitrināšana ar krēmu (53%). Runājot par dzimuma
atšķirībām, 76% no visām aptaujātajām sievietēm mitrina sejas ādu ar krēmu, savukārt no
visiem aptaujātajiem vīriešiem to dara tikai 28%.
Interesanti, ka gados jaunām (18-30 gadi) sievietēm sejas mitrināšana ar krēmu ir daudz
izplatītāka (70%) nekā cita vecuma cilvēkiem. Vēl nozīmīgāka par mitrināšanu ar krēmu
jaunietēm šķiet kosmētikas noņemšana 78%. Šajā vecumā sievietes arī biežāk izmanto
skrubi (48%) un seju tīra ar pieniņu vai losjonu (50%).
“Latvijas iedzīvotāju populārākais sejas kopšanas rituāls – nomazgāšana ar ūdeni –
diemžēl ādu vairāk sausina, nevis mitrina. Ūdens mitrina, ja tiek izmantots pareizi un kopā
ar citām atbilstošām vielām. Mitrinošie sejas kopšanas līdzekļi, no kuriem kā piemēru var
minēt Artistry Hydra-V kosmētikas līniju, ir veidoti, lai ilgstoši saglabātu ādu svaigu un
mitrinātu. Artistry Hydra-V satur Norvēģijas fjordu ūdeni, kas dziļi mitrina ādas virsmas
šūnas, savukārt uzturvielām bagātie Himalaju rozā iežu minerāli kopj ādu, uzlabojot ūdens
transportēšanu un saglabāšanu. Papildus barojošais Havaju acai ekstrakts patur ūdeni
ilgākai mitrināšanai un rada spēcīgu ādas mitruma barjeru,” saka Andžejs Savickis
(Andrzej Sawicki), Artistry pārstāvis. “Jaunieši vairāk interesējas un rūpējas par pareizu
sejas kopšanu un mitrināšanu. Tas liecina, ka aug jauna paaudze, kurai ir vairāk zināšanu
un informācijas par pareizu sejas kopšanu – laikus rūpējoties par sejas ādu, ir daudz
mazāk problēmu brieduma gados. Viņi izvēlas sejas kopšanu ar krēmu – vienu no
ērtākajiem, efektīvākajiem un finansiāli izdevīgākajiem ādas mitrināšanas veidiem.”
“Ikdienas sejas kopšanas minimums ir attīrīšana un mitrināšana vai barošana. Mazgājot
tikai ar ūdeni, āda netiek attīrīta un tās stāvoklis var pasliktināties,” stāsta “Veselības
centra 4” un skaistuma klīnikas “4. dimensija” dermatoloģe Lauma Valeine. “Papildus
ādas kopšanai ļoti liela nozīme ir arī uzturam, ar ko uzņemam visas ādai vitāli svarīgās
vielas. Cilvēkam nepieciešamais ūdens daudzums ir individuāls atkarībā no ķermeņa
masas, garuma, fiziskajām aktivitātēm un ārējās vides apstākļiem. Tomēr vidēji
pieaugušajam tīrā veidā būtu nepieciešami 1,5-2l ūdens diennaktī. Sejas ādas mitrināšana
ir vienlīdz svarīga abu dzimumu un visa vecuma cilvēkiem.”
Teju katrs ceturtais vīrietis (23%) nespēj nosaukt savu sejas ādas tipu. Salīdzinājumam –
to nespēj vien 5% sieviešu. Tas varētu liecināt, ka vīrieši nav tik labi informēti par ādas
tipiem kā sievietes un nezināšanas gadījumā uzskata, ka viņiem ir normāla āda (33%).
Par pētījumu
Amway Artistry Hydra-V un Omnicom Media Group pētījums veikts š.g. augustā, aptaujājot 794 interneta
iedzīvotājus vecumā no 15 līdz 74 gadiem.
Par ARTISTRY HYDRA-V™
Iedvesmojoties no akvaporīnu atklāšanas, par ko savulaik piešķirta Nobela prēmija, Amway izmantojis šo
lielo atklājumu ādas kopšanas zinātnē un izveidojis ARTISTRY™ zīmola produktu – kolekciju ARTISTRY
Hydra-V™, kas nodrošina ādas kopšanu augstākā līmenī, to dziļi mitrinot. Kolekcijā ir vairākas formulas, kas
ir pielāgotas katram ādas tipam. ARTISTRY HYDRA-V™ kolekcija ir radīta dziļai ādas mitrināšanai, ko tā
sniedz jebkuram ādas tipam. Tā veidota gados jauniem cilvēkiem, kas vēl neuztraucas par novecošanās
pazīmēm, taču tajā pašā laikā interesējas par nopietnu ādas kopšanu.
Par ARTISTRY™
ARTISTRY™ ir viens no pieciem visvairāk pārdotajiem Premium klases ādas kopšanas zīmoliem** pasaulē.
1958. gadā to izveidoja uzņēmēji – vīrs un sieva. Artistry™ piedāvājumā ietilpst progresīvi ādas kopšanas
līdzekļi, kas izstrādāti no patentētām augu sastāvdaļām, izmantojot jaunākās tehnoloģijas. Tie iedarbojas uz
bioloģiskām un apkārtējās vides izraisītām novecošanās pazīmēm gan vīriešiem, gan sievietēm.
Piedāvājumā ir arī klasiskas un sezonālas dekoratīvās kosmētikas kolekcijas sejai, acīm un lūpām. Labākās
formulas radītas pēc globālajiem pētījumiem, ko veic vairāk nekā 900 zinātnieku tīkls un vada zinātnieku un
akadēmisko padomdevēju padome, nodrošinot attīstību un kvalitāti. Komanda darbojas, attīstot un
paplašinot skaistuma robežas.
Par Amway
Amway ir viena no pasaulē lielākajām pārdošanas kompānijām, kas dibināta ASV un tās pārdošanas apjomi
mērāmi 10,8 miljardos ASV dolāru. Pārdotākie zīmoli ir Nutrilite™ vitamīnu, minerālu un diētiskās piedevas,
Artistry™ ādas kopšanas un kosmētiskie līdzekļi un eSpring ūdens apstrādes sistēmas. 2013. gada
pārdošanas rādītāji ierindoja Amway tiešās pārdošanas uzņēmumu topa pirmajā vietā, ko veido Direct
Selling News “Global 100”. Kompānijas jaunumus iespējams uzzināt mājaslapā globalnews.amway.com.






















































avots: boredpanda.com











































































Godži ogas Ko mēs sagaidām: svara samazināšanu, metabolism paātrināšanu, ādas stāvokļa uzlabošanu, potences un seksuālo spēju uzlabošanu, hormonālā stāvokļa normalizēšanu, izturības paaugstināšanu un vēža šūnu apspiešanu. Realitāte: Godži ir vietējais ogu nosaukums augam, kas mums ir zināms kā parastā līcija vai vilkogas. Neviens no recenzētajiem pētījumiem ar klīniskajām pārbaudēm neapstiprināja ārstniecisko efektu no jebkuras godži produkta lietošanas.
Zaļā kafija Ko mēs sagaidām: svara samazināšanu un tauku sadedzināšanu bez diētām un treniņiem, metabolism procesa paātrināšanu. Realitāte: faktiski zaļā kafija ir neapceptas kafijas pupiņas. Zaļās kafijas pozitīvais efekts nav apstiprināts nevienā neatkarīgā pētījumā. Tas nozīmē, ka popularitāti kā piedevu notievēšanai zaļā kafija ir ieguvusi tieši pateicoties mārketinga kampaņai, kas uzsākta ASV vispopulārākajā šovā. Notievēt ar zaļās kafijas palīdzību var, tomēr tikai tajā gadījumā, ja tās lieto nevis kopā ar ēdienu, bet tā vietā. Paši saprotat, cik ta sir noderīgi, vai ne? 
Čia sēklas Ko mēs sagaidām: tauku dedzināšanu, notievēšanu, bada sajūtas remdēšanu, holesterīna samazināšanu, cukura līmeņa asinīs normalizēšanu, asinsspiediena samazināšanu un trombu veidošanās riska samazināšanu. Realitāte: čia sēklas vai spāņu salvija, patiešām satur lielu daudzumu barības šķiedru, vitamīnus А, С, Е, lielāko daļu B grupas vitamīnu, minerālus (kalciju, dzelzi, magniju,mangānu, fosforu, kalciju, cinku), nepiesātinātās spāņu omega skābes, kā arī olbaltumvielas. Pēc šiem rādītājiem čia sēklas faktiski neatšķiras no linsēklām un sezama sēklām. Pieredze rāda, ka, tāpat kā linsēklas, čia sēklas uzbriest ūdenī, tas nozīmē, ka labi piepilda kuņģi, sniedzot sāta sajūtu. Tas ir vienīgais, ar ko varētu pamatot to “notievēšanas” efektu. Visā pārējā, saskaņā ar pētījumiem, čia sēklas nenes īpašu labumu veselībai. Tās nav spējīgas aizpildīt organisma vajadzības pēc neviena vitamīna vai minerāla. Bez tam, ar čia sēkāklām jāuzmanās tiem, kuriem ir tieksme uz alerģijām.. Čia, tāpat kā vairums superēdienu, var uzskatīt par sava veida interesantu variant, kā dažādot savu ēdienkarti, ja esat gatavi desmitreiz, bet citreiz pat simtreiz pārmaksāt tikai par to eksotisku, ja salīdzinām to vērtību “dzimtenē”. Jo visām šīm aizjūras brīnumogām viegli atrodas analogi vietējo un ierasto produktu vidū. Tā čia pilnībā var nomainīt ar linsēklām un sezama sēklām. Daudz efektīvākas par godži ogām ir ar aminoskābēm bagātā mežrozīte vai bārbele. Eksotiskās un modernās sulas no stādiem par 150 eur/50 ml lieliski aizvieto pat maisu ar svaigā, tikko kā no dobes paņemtā, zaļā salāta, vai arī jebkuru mājās audzēto sēklu vai graudu. 































